کوین بیس مجوز فعالیت در ایتالیا را دریافت کرد

صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس مستقر در ایالات متحده با کسب مجوز برای ارائه خدمات رمزارزی در ایتالیا به گسترش در اروپا ادامه می دهد.
کوین بیس در 18 جولای اعلام کرد که تاییدیه ارائه دهنده خدمات دارایی رمزارزی را از رگولاتور ایتالیایی مبارزه با پولشویی یعنی OAM دریافت کرده است.
با توجه به پست نانا موروگسان(Nana Murugesan)، معاون توسعه تجارت و بین‌الملل کوین‌بیس، این تاییدیه به کوین‌بیس اجازه می‌دهد تا به ارائه خدمات رمزارزی و عرضه محصولات جدید در ایتالیا ادامه دهد.
کوین بیس مدتی پیش ارائه خدمات ارزهای دیجیتال خود را در ایتالیا آغاز کرد. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، صرافی از ژوئن 2019 خدمات کارت کوین بیس را در ایتالیا در کنار کشورهایی مانند اسپانیا و آلمان ارائه می کرد.
موروگسان اشاره کرد که کوین بیس در نزدیک به 40 کشور اروپایی از طریق مراکز اختصاصی در بریتانیا، آلمان و ایرلند فعالیت می کند.

موروگسان در این اطلاعیه گفت: «ما در حال تقویت حضور خود در سراسر اروپا هستیم و ثبت‌نام یا درخواست مجوز در چندین بازار بزرگ مطابق با مقررات محلی در حال انجام است. او افزود که هدف کوین بیس رشد پایگاه مشتریان خود با راه اندازی مجموعه خدمات خرد، سازمانی و اکوسیستمی کوین بیس در هر یک از این بازارها است.
کوین بیس اولین صرافی رمزارزی نیست که تأیید OAM را دریافت می کند. در ماه می 2022 این تنظیم کننده، مجوز صرافی بایننس را صادر کرد و به این شرکت اجازه داد دفتر مرکزی جدید خود را در میلان افتتاح کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *