چگونه اتاق ترید حرفه ای خود را بسازیم + دیزاین و طراحی

محیط و ترکیب چیدمان آن تاثیر مستقیمی بر طرز تفکر شما می‌گذارد. برای داشتن معاملات موفق و بهبود عملکرد در بلند‌مدت به یک فضای آرام و مناسب با کسب‌وکارتان نیاز دارید. اگر به ترید معاملات ارز دیجیتال علاقه‌مند هستید، با آماده‌سازی اتاقی در خانه نتایج بهتری کسب خواهید کرد. در این مطلب در آکادمی حسناوی به شما خواهیم گفت که چگونه اتاق ترید خودتان را بسازید. برای دریافت اطلاعات مفیدی درباره نحوه چیدمان اتاق ترید مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

1 – میز کامپیوتر؛ از مهم‌ترین تجهیزات اتاق ترید

یکی از مهم‌ترین تجهیزات هر اتاق کاری مبلمان اداری آن است. مهم‌ترین ابزار برای انجام معاملات ارز دیجیتال کامپیوتر و لپ‌تاپ است؛ بنابراین اگر در خانه یا اتاقتان فضای کافی و مناسبی دارید، با تهیه یک میز کامپیوتر حرفه ایشرایط راحت‌تری برای انجام معاملات تجاری خواهید داشت.

میزهای L شکل برای اتاق ترید گزینه مناسبی هستند؛ زیرا هم فضای کمتری اشغال می‌کنند، هم می‌توانید علاوه‌بر کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت یا سایر لوازم مورد‌نیاز برای انجام معاملات را روی میزتان قرار دهید. همچنین اگر قصد دارید از چند مانیتور استفاده کنید، به یک میز ال شکل نیاز خواهید داشت.

 

ارتفاع استاندارد برای میز کامپیوتر اتاق ترید؛ تهیه میز ایستاده با قابلیت تنظیم ارتفاع

یک انتخاب مناسب برای میز کامپیوتر اتاق ترید، طراحی و تهیه میز ایستاده با قابلیت تنظیم ارتفاع برقی است. این میزها کمک می‌کنند که هم در حالت ایستاده و هم حالت نشسته به انجام معاملات بپردازید. در نتیجه خطر چاقی و افزایش وزن کاهش می‌یابد. همچنین با در نظر گرفتن ارتفاع استاندارد میز کامپیوتر به مشکلاتی همچون درد کمر و گردن دچار نخواهید شد.

2 – در نظر گرفتن فضای مناسب برای نصب تخته و تهیه لوازم اداری

برای انجام معاملات ارز دیجیتال و ترید و ثبت اطلاعات به یک تخته وایت‌برد، ماژیک و برگه‌های یادداشت نیاز خواهید داشت. روی تخته و برگه‌ها می‌توانید برنامه‌ تجارت خود را ثبت کنید تا نکات مهم مربوط به ترید را به خاطر بسپارید. همچنین می‌توانید ایده‌هایی که به ذهنتان می‌رسد را روی این برگه‌ها ثبت کنید.

جای مناسبی برای قرار دادن لوازم اداری مهم همچون ماژیک و برگه‌های یادداشت روی میز لپ تاپدر نظر بگیرید تا برای ثبت سریع ایده‌ها در دسترستان باشند.

 

3 – جایگذاری تلویزیون در کنار مانیتور و لپ‌تاپ برای رصد دقیق اطلاعات

در ترید و معاملات ارز دیجیتال همه چیز حول محور داده است؛ بنابراین برای دریافت سریع اطلاعات و انجام به‌موقع معاملات به اینترنت قوی و پر‌سرعت نیاز دارید. با وصل کردن مانیتور یا لپ‌تاپ به تلویزیون می‌توانید نمودارها و جزئیات مربوط به آن‌ها را راحت‌تر مشاهده کنید.

برای انجام معاملات تجاری نیاز نیست که حتما از خدمات پولی استفاده کنید. اکثر اطلاعات مهم به‌صورت رایگان در اینترنت و تلویزیون در دسترس هستند. با قرار دادن یک میز تلویزیون ساده و شیک در کنار میز کامپیوترتان به همه اطلاعات مورد‌نیازتان دسترسی خواهید داشت.

 

4 – صندلی کامپیوتر برای ترید؛ سرمایه‌گذاری روی یک صندلی با‌کیفیت

نشستن روی یک صندلی غیراستاندارد علاوه‌بر اینکه تمرکزتان را به هم می‌زند، در بلند‌مدت به ستون فقرات شما نیز آسیب می‌رساند. معاملات ارز دیجیتال گاه ساعت‌ها طول می‌کشد. در این شرایط بیش از هر چیز به یک صندلی راحت برای کار در چند ساعت متوالی نیاز دارید؛ بنابراین بهتر است که روی خرید صندلی کامپیوتر با‌کیفیت سرمایه‌گذاری کنید. به‌این‌ترتیب زمانی‌که برای انجام معاملات می‌گذارنید آرامش‌بخش و راحت خواهد بود.

خرید صندلی ارگونومیک برای اتاق ترید خطر ابتلا به سفت شدن گردن و شانه‌ها را را با حمایت کافی از گردن کاهش می‌دهد. همچنین به‌دلیل وجود تکیه‌گاه کمری، این صندلی‌ها در کم کردن درد کمر تاثیر بسزایی دارند. وجود یک صندلی ارگونومیک علاوه‌بر راحتی، ترکیب حرفه‌ای اتاق ترید شما را کامل می‌کند.

 

5 – باتوجه‌ به فضای موجود یک یا چند مانیتور تهیه کنید.

اگر اتاق شما فضای مناسبی برای قرار دادن مانیتور دارد، برای اتاق ترید بهتر است از چند مانیتور استفاده کنید. در این حالت از یک مانیتور برای تجزیه و تحلیل نمودارها و مانیتور دیگر برای قرار دادن معاملات و مشاهده قیمت‌ها می‌توانید کمک بگیرید. البته شاید به دلیل کم بودن فضا یا جلوگیری از حواس‌پرتی و به‌منظور تمرکز بیشتر، وجود یک مانیتور را ترجیح دهید؛ بنابراین باتوجه‌به شرایط و فضای موجود برای تهیه مانیتور و تعداد آن تصمیم بگیرید.

 

اتاق ترید خود را با صندلی و میزهای استاندارد بچینید

در این مقاله به بررسی چیدمان اصولی اتاق ترید با 5 ایده کاربردی پرداختیم. برای شروع کار ترید در اتاق کار خود به یک میز، صندلی استاندارد، مانیتور، اینترنت پرسرعت و تخته یا برگه‌های یادداشت برای ثبت ایده‌ها و موضوعات مهم نیاز دارید. چیدمان درست و دقیق این موارد در کنار یکدیگر باعث می‌شود که نتیجه‌های بهتری در معاملات و ترید روزانه داشته باشید. هر معامله‌گر باتوجه‌به مهارت در انجام معاملات، ساعت‌هایی که درگیر معامله است،  فضای در دسترس و میزان بودجه تصمیم متفاوتی برای طراحی و تهیه لوازم مورد‌نیاز اتاق ترید می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *