کریستیانو رونالدو با صرافی بایننس قراردادی برای عرضه توکن‌های غیرمثلی امضا کرد

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره فوتبال، یک همکاری انحصاری چند ساله با صرافی ارز دیجیتال بایننس امضا کرده است. هدف این همکاری آشنایی هواداران فوتبال با اکوسیستم Web3 از طریق کمپین های جهانی NFT است.

بایننس در اطلاعیه ارسال شده به Cointelegraph خاطرنشان کرد که این توافق شامل ایجاد مجموعه های NFT با رونالدو است. این مجموعه ها به طور انحصاری بر روی پلتفرم NFT بایننس فروخته می‌شوند و اولین مجموعه نیز اواخر امسال منتشر می‌شود.

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل و بنیانگذار بایننس، دستاوردهای رونالدو در فوتبال را ستود و خاطرنشان کرد که این ورزشکار از ورزش فراتر رفته و به نمادی در صنایع مختلف تبدیل شده است. ژائو همچنین گفت:

او با اصالت، استعداد و فعالیت های خیریه خود، سر سپرده ترین طرفداران جهان را جمع آوری کرده است.
ژائو اضافه کرد که تیم بایننس مشتاق است به طرفداران رونالدو “فرصت های تعامل انحصاری برای ارتباط با رونالدو” را بدهد. در همین حال، این فوق ستاره فوتبال در مورد این مجموعه های جدید اظهار نظر کرد و گفت که طرفداران مطمئناً از آنها لذت خواهند برد. رونالدو همچنین توضیح داد:

“رابطه من با طرفدارانم برایم بسیار مهم است، بنابراین ایده ارائه تجربیات بی سابقه و دسترسی به آنها از طریق این پلتفرم NFT چیزی است که می‌خواستم بخشی از آن باشم.”

در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۰)، رونالدو به خاطر دستاوردهایش در فوتبال، توکن های رمزارزی دریافت کرد. این ستاره فوتبال به ازای هر گلی که در دوران حرفه ای خود به ثمر رسانده، توکن JUV، توکن رسمی هواداران یوونتوس F.C. را دریافت کرد.

علیرغم زمستان فعلی ارزهای دیجیتال، مدیر عامل بایننس اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد) ابراز نظر مثبتی در مورد رمزارزها کرد. ژائو با اطمینان خاطر اشاره کرد که این سومین زمستان کریپتویی او و دومین برخورد بایننس با این نوع وضعیت بازار است، که به این معنی است که تیم او می‌داند چگونه مسیر خود را در بازار نزولی طی کند. جدای از این، مدیرعامل بایننس گفت که از این فرصت به عنوان فرصتی برای استخدام استعدادهای برتر که در این مدت در دسترس هستند استفاده خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *