چیلیز بار دیگر ثابت کرد که یکی از دارایی‌های مستقل در بازار است زیرا با وجود اصلاحاتی که در حال حاضر در بازار وجود دارد توکن بیش از 10 درصد افزایش ارزش داشت

تحلیل تکنیکال CHZ

از پایان ماه جولای، CHZ شاهد افزایش شدید حجم معاملات بود که با افزایش سریع قیمت توکن مطابقت داشت. داده های بازار نشان می دهد که رشد کاملاً طبیعی بوده است و ما متوجه هیچ سفته بازی در این توکن نشده ایم.

در 23 آگوست، CHZ به خاطر حجم و جابجایی وجوه به 0.26 دلار رسید.معامله‌گران نسبت به این توکن بی علاقه شده اند و دلیل اصلی می‌تواند به رویکردهای کلی موجود در بازار ارزهای دیجیتال مرتبط باشد.

بر اساس میانگین متحرک، CHZ با موفقیت وارد روند صعودی شده است که توسط تقاطع متحرکهای 50 و 200 روزه تایید شده است. علیرغم حرکت در روند نزولی محلی طی دو هفته گذشته، این دارایی همچنان قدرت کافی برای جهش از سطح حمایت محلی را دارد.

چرا قیمت CHZ در حال افزایش است؟

در چند ماه گذشته، با توجه به وضعیت کلی بازار، عملکرد قیمت CHZ فوق العاده بود. دلیل اصلی را می‌توان به ارزش بنیادی توکن مرتبط دانست که طرفداران ورزش را به تیم‌های مورد علاقه‌شان با کمک فناوری‌های بلاک چین مرتبط می‌کند.

مجموعه ای از مشارکت های مهم و رویدادهای بزرگ ورزشی پیش رو همیشه از عوامل رشد قوی برای پروژه های مشابه Chiliz در نظر گرفته شده است. متأسفانه، با توجه به عدم وجود اخبار اساسی در مورد پروژه، نشانه هایی از سفته بازی در رالی اخیر دیده می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *