پلتفرم مجیک ایدن ابزاری برای اعمال حق امتیاز هنرمندان NFT راه‌اندازی می‌کند

بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) سولانا مجیک ادن(Magic Eden)، پس از راه‌اندازی متاشیلد (MetaShield)، ابزار اجرایی جدید آن با هدف جلوگیری از خریداران NFT که حق امتیاز سازنده را دور می‌زنند، از واکنش‌های منفی جامعه جلوگیری کرد.

 MetaShield، که ظاهراً با مشارکت بازار NFT و جمع‌کننده Coral Cube راه‌اندازی شد، پس از راه‌اندازی آن در 12 سپتامبر(21 شهریور)، واکنش‌های متفاوتی را از سوی جامعه NFT مشاهده کرد، که در مورد اینکه آیا بازارهای NFT باید از حقوق سازندگان محافظت کنند یا هزینه‌های حق امتیاز را کاهش دهند تا NFT‌ها ارزان‌تر شوند.

ابزار اجرای حق امتیاز NFT به گونه‌ای طراحی شده است که به سازندگان NFT اجازه می‌دهد NFT‌هایی را که ممکن است فروخته شده‌اند و موفق به دور زدن حق امتیاز سازندگان شده‌اند، مشخص و محو کنند.

 ابزار جدید تنها چند هفته پس از ارائه ویژگی جدیدی در بازار NFT X2Y2 ارائه شد که به خریداران اجازه می‌دهد با صلاحدید تصمیم بگیرند که آیا هنگام خرید NFT هزینه حق امتیاز پرداخت می‌کنند یا خیر.

Magic Eden در جدیدترین تاپیک خود به اینکه MetaShield را به منظور محافظت از سازندگان، به جای مجازات خریداران، راه اندازی کرده است،اشاره کرد.

 طبق وب‌سایت Magic Eden، به سازندگان NFT حقوق «ویرایشگر» برای محافظت از NFT داده می‌شود، که به آنها اجازه می‌دهد حق امتیاز را تغییر دهند، یک واترمارک اضافه کنند یا تصویر را محو کنند. پس از پرداخت بدهی، ویرایشگر می تواند NFT را به حالت اولیه خود برگرداند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *