وال استریت جورنال فیدلیتی قصد دارد معاملات بیت کوین را به کارگزاری خود اضافه کند

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال در روز دوشنبه، غول مدیریت صندوق های سرمایه گذاری مشترک ، فیدلیتی (Fidelity) قصد دارد ، امکان راه اندازی معاملات بیت کوین در پلتفرم کارگزاری خود را مورد بررسی قرار دهد.

وال استریت ژونال این گزارش را به نقل از منابع آگاه به این موضوع ، منتشر کرده است و این منابع باید ناشناس بمانند.

این شرکت خدمات مالی مستقر در بوستون، ماساچوست، بالغ بر 34 میلیون حساب کارگزاری را مدیریت می کند. این بدان معنی است که چنین اقدامی به احتمال زیاد ، پذیرش بیت کوین را به مرحله کاملا جدیدی سوق خواهد داد.

مایک نووگراتز(Mike Novogratz) مدیر موسسه گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) در سال 2019 عنوان کرد که مجوز ابیگیل جانسون(Abigail Johnson)، مدیر عامل شرکت فیدلیتی برای راه اندازی معاملات بزرگترین رمزارز جهان، صعودی ترین چیز ممکن است.

گفتنی است که آقای نووگراتز در ساعات ابتدایی روز به این خبر اشاره کرد و مدعی شد که این غول 4.5 تریلیون دلاری به زودی خدمات رمزارزی را برای کاربران حقیقی خود هم فراهم خواهد کرد.

فیدلیتی پیش از این خبر، از پذیرش بیت کوین خبر داده بود. این شرکت در سال 2015، یک پروژه استخراج رمزارزی را راه اندازی کرد.

این غول سرمایه گذاری از آن زمان شروع به ارائه خدمات متولی دارایی‌های دیجیتال کرد تا با شرکت هایی از قبیل کوین بیس رقابت کند.

شرکت فیدلیتی در ماه مارس گذشته (اسفند-فروردین1399) ، درخواستی را برای راه اندازی صندوق قابل‌معامله در بورس (Exchange-traded fund) بیت کوین به ثبت رساند، اما توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مورد تایید قرار نگرفت. با این حال، فیدلیتی در ماه دسامبر(آذر-دی 1400) ETF بیت کوین خود را در کانادا راه اندازی کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *