همکاری صرافی بایننس با فروشگاه‌‌ زنجیره‌ای VARUS اوکراین

صرافی بزرگ بایننس (Binance) از آغاز مشارکت این صرافی با سوپرمارکت های زنجیره ای VARUS در اوکراین خبر داد. بر اساس این قرارداد همکاری، قابلیت پرداخت ارزهای دیجیتال برای خرید مواد غذایی از طریق کیف پول بایننس پی (Binance Pay Wallet) فعال می شود.

گفتنی است که فروشگاه های مواد غذایی VARUS یکی از بزرگترین شرکت ها در اوکراین با بیش از 111 شعبه در 28 شهر این کشور است. این شرکت گفته است این مشارکت به مشتریان ما اجازه می دهد تا به قابلیت پرداخت های رمزارزی و تحویل سریع در 9 شهر اوکراین ازجمله کیف، دنیپرو، کامیانسکه، کریوی ریه، زاپوریژژیا، برواری، نیکوپول، ویشهرود و پاولوگراد دسترسی داشته باشند.

در راستای ارتقای این همکاری، هر دو شرکت از طرح «پروموشن صندوق پاداش» خبر داده اند که در آن مشتریانی که از برنامه تحویل VARUS خریدی به ارزش بیش از 500 UAH سفارش دهند و از طریق Binance Pay هزینه آن را پرداخت کنند، 100 UAH پاداش خواهند گرفت.

یک ماه پیش، یک شرکت پرداخت رمزنگاری و POS اوکراینی به نام Whitepay، از برنامه جدیدی رونمایی کرد که به اوکراینی ها امکان می داد لوازم الکترونیکی و سایر محصولات را با ارز دیجیتال خریداری کنند. ویتالیک، بنیانگذار اتریوم، با حضور در اجلاس فنی کیف امسال که در تاریخ 6 و 9 سپتامبر (15 تا 18 شهریور) در اوکراین برگزار شد، گفت “اوکراین می تواند به مهد بعدی فناوری Web3  تبدیل شود”

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *