‌هم‌بنیان‌گذار گروه موسیقی لینکین پارک در یک استارتاپ مرتبط با NFT سرمایه‌گذاری کرد

مایک شینودا(Mike Shinoda) از لینکین پارک در شرکتی سرمایه گذاری کرده است که آواتارهای کاربر را در طول چت های ویدیویی به افراد واقعی تبدیل می کند.
مایک شینودا یکی از شناخته شده ترین گروه های راک تمام دوران را در دهه 1990 و اوایل دهه 2000 تأسیس کرد، اما TechCrunch روز پنجشنبه متوجه شد که او همچنین در هولوگرام سرمایه گذاری کرده است. با کمک هولوگرام افزونه کروم، کاربران می توانند با استفاده از کیف پول بیت کوین خود وارد سیستم شوند و به طور موقت به آواتارهای متحرک NFT تبدیل شوند.
این شرکت ادعا می کند که اگرچه الگوریتم آن در یک مرورگر اجرا می شود و هیچ داده کاربر را ثبت نمی کند، اما از ماشین لرنینگ استفاده می کند و صدای شما نیز ممکن است تغییر کند.

شش نفر به این فراخوان ملحق شدند و از آواتارهای متحرک استفاده کردند که حرکات آنها را زیر نظر گرفته و در یک ویدیوی کوتاهی که این برند در توییتر آپلود کرد با آنها رقصیدند تا انیماتور NFT را در Google Meet نمایش دهد. از نظر محصول نهایی، این ایده با فیلتر اینستاگرام یا TikTok قابل مقایسه است، اما بسیار جامع تر است.
این ایده که مردم می توانند هر آنچه را که می خواهند از طریق هر نوع هنری بیان کنند بسیار عالی است. هولوگرام تا حدی جالب است زیرا برای یک پروژه رمزارزی نسبتاً بدون مشکل غیرمعمول است.
هولوگرام در تلاش است تا راه حل خود را با گنجاندن قابلیت ردیابی دستی پیچیده تر کند. علاوه بر این، یک برنامه تلفن هوشمند در حال ایجاد است. این کسب و کار قصد دارد از فناوری خود برای تولید ویدیوهای کوتاه و بلند و همچنین انیمیشن سازی آواتارها در طول مکالمات ویدیویی استفاده کند.

اگرچه این استارتاپ تمام قدرت خود را بر NFT ها متمرکز کرده است، مدل هوش مصنوعی آن ادعا می کند که می تواند هر آواتار ایستا را به تصویر بکشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *