موجودی نهنگ‌های کاردانو ۲ برابر شده است

موجودی نهنگ‌های کاردانو در ریزش اخیر بازار ۲ برابر شده است

گزارش شرکت تحلیل داده سانتیمنت نشان می‌دهد آدرس‌هایی که بین ۱۰ هزار تا یک میلیون رمز ارز ADA را در اختیار داشته‌اند، طی روزهای اخیر از شرایط نزولی برای افزایش سرمایه‌گذاری خود در کاردانو استفاده کرده‌اند.

 به نقل از کریپتو پوتیتو، اطلاعات آن‌چین نشان می‌دهد که سرمایه‌گذارانی که بین ۱۰ هزار تا یک میلیون رمز ارز کاردانو را تحت کنترل داشتند، طی دوره نزولی اخیر در بازار کریپتو، ارزش موجودی ADA خود را دوبرابر کرده‌اند.

علی‌رغم اینکه قیمت کاردانو در ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) به ۱.۶۵ دلار رسید، تا ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) نزدیک به ۴۵٪ از این ارزش از دست رفت و قیمت تا ۰.۹۲ دلار افت کرد. برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای کاردانو روی لینک کلیک کنید. با وجود این تلاطم‌ها، به نظر می‌رسد که اشتیاق سرمایه‌گذاران برای خرید این ارز دیجیتال همچنان زیاد است.

شرکت تحلیل داده سانتیمنت (Santiment) گزارش داد آدرس‌هایی که بین ۱۰٬۰۰۰ تا یک میلیون ADA دارند، در کمتر از دو هفته، ارزش موجودی خود را حدود ۵۳.۶ میلیون دلار افزایش داده‌اند. به این معنی که دارایی آن‌ها از نظر درصدی، طی ۱۱ روز بیش از ۱۱۳٪ افزایش یافته است.

تعداد قراردادهای هوشمند مبتنی بر کاردانو از ۱۰۰۰ قرارداد عبور کرد

در حالی که به نظر می‌رسد اشتها برای ADA، رمز ارز بومی بلاکچین کاردانو قوی است؛ این شبکه اخیراً مشکلاتی را تجربه کرده است. هفته گذشته گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه پس از راه اندازی صرافی غیر متمرکز ساندی سواپ بر بستر کاردانو، بسیاری از تراکنش‌ها به دلیل ازدحام شبکه با شکست مواجه شدند. Cardano دو ماه پیش اندازه بلاک خود را ۱۲.۵٪ افزایش داد، اما به نظر می‌رسد که تأثیر مثبت این اقدام کافی نبوده است. این تیم قصد دارد با به‌روزرسانی هایدرا (Hydra) در اواخر امسال، یک راه حل لایه ۲ را معرفی کند.

علی‌رغم مشکلات پیش آمده برای این شبکه، اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد تعداد قراردادهای هوشمند مبتنی بر پلوتوس در بلاکچین کاردانو در تاریخ ۲۷ ژانویه (۷ بهمن)، به بیش از ۱۰۰۰ قرارداد رسیده است. بر اساس اطلاعات دیفای لاما، در زمان نگارش این خبر ارزش قفل شده در شبکه کاردانو معادل ۷۳.۷ میلیون دلار است. ساندی سواپ با ۷۱ میلیون دلار سرمایه قفل شده در این شبکه، پلتفرم برتر کاردانو به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *