مدیر سابق بانک مرکزی تایلند ظهور حباب کریپتو در ماه مارس را پیش بینی کرد

یکی از رئیسان سابق بانک مرکزی تایلند درباره سقوط قریب الوقوع کریپتو هشدار داده است. او پیش‌بینی کرد: «در پایان ماه مارس(اوایل فروردین) زمانی که نقدینگی در بازار مالی کاهش می‌یابد، یک حباب ارز دیجیتال ظاهر می‌شود

رئیس سابق بانک مرکزی هشدار داد که بازار کریپتو به زودی سقوط خواهد کرد

Nation روز یکشنبه گزارش داد، Anusorn Thammajai، مدیر سابق بانک تایلند (BOT) ظاهرا هشدار داده است که بازار ارزهای دیجیتال ظرف چند ماه آینده سقوط خواهد کرد. رئیس سابق بانک مرکزی هشدار داد:

یک حباب رمزارز در پایان ماه مارس زمانی که نقدینگی در بازار مالی به دلیل اقدامات بانک‌های مرکزی برای کاهش تسهیل کمی و افزایش نرخ‌های بهره کاهش می‌یابد، ظاهر می‌شود.

او خاطرنشان کرد که موج اول حباب کریپتو در حال حاضر سپری شده است و بسیاری از ارزهای دیجیتال امسال بیش از 40 درصد از ارزش خود را از دست دادند.

مدیر سابق بانک تایلند اضافه کرد که اگرچه ارز دیجیتال به ایجاد یک اکوسیستم مالی در اقتصاد دیجیتال کمک می کند، اما خطراتی را برای سیستم های مالی نیز به همراه دارد. وی همچنین به سرمایه گذارانی که دارایی های پرریسک دارند هشدار داد که در سه ماهه دوم امسال بیشتر مراقب باشند.

علاوه بر این، Thammajai تاکید کرد که از برنامه‌های دولت تایلند برای مالیات بر تراکنش‌های رمزنگاری و تشدید مقررات ارزهای دیجیتال حمایت می‌کند. وی خاطرنشان کرد که مشاغل غیرقانونی از ارز دیجیتال برای پولشویی و سایر اهداف مالی غیرقانونی استفاده می کنند.

در همین حال، تایلند اخیراً سختگیری در قوانین مالیاتی کریپتو را کاهش داده و 15 درصد مالیات تکلیفی برنامه ریزی شده را کنار گذاشته است. ماه گذشته، بانک تایلند، کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند و وزارت دارایی این کشور اعلام کردند که ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت تنظیم می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *