مایکل سیلور یکی از بنیانگذاران شرکت مایکرواستراتژی و یکی از بزرگترین حامیان بیت کوین عنوان کرد بیت کوین به دنبال آپدیت مرج قدرتمند تر می شود

مایکل سیلور (Michael Saylor) ، یکی از بنیانگذاران شرکت مایکرواستراتژی و یکی از بزرگترین حامیان بیت کوین عنوان کرد که ارتقای نرم افزاری بلاک چین اتریوم منجر به تقویت دورنگار بزرگترین رمزارز جهان می شود.

شبکه اتریوم به تازگی در مسیری قرار گرفته است که مصرف انرژی آن برای امنیت شبکه  بسیار بهینه شده است و با عنوان الگوریتم اثبات سهام شناخته می شود. الگوریتم اثبات کار نیازمند انرژی است و به دلیل ردپای قابل توجه کربن در آن مورد انتقاد قرار می گیرد. این الگوریتم همچنان در شبکه بیت کوین مورد استفاده قرار می گیرد.

آقای سیلور امروز ، شنبه طی کنفرانسی در استرالیا عنوان کرد:

“بیت کوین هم اکنون 95 درصد از ارزش کل بازار رمزارزها را با استفاده از الگوریتم اثبات کار شکل می دهد. این الگوریتم در واقعیت تنها شیوه مورد قبول جهانی و اثبات شده برای ایجاد یک کالای دیجیتال است. به نظر من ، بیت کوین از این پس قدرتمندتر خواهد شد ،نه ضعیف تر.”

اتریوم و بیت کوین در سال جاری میلادی حدود 60 درصد عقب نشینی کرده اند.

شرکت سازنده نرم افزار مایکرواستراتژی حدود 4 میلیارد دلار برای خریداری بیت کوین صرف کرده است. این شرکت طی ماه گذشته در گزارش سه ماهه خود ، با بیش از 1 میلیارد دلار ضرر و زیان روبه رو شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *