بیت کوین در آستانه بدترین هفته در 8 ماه گذشته است

بیت کوین در آستانه بدترین هفته در 8 ماه گذشته است زیرا معامله گران از «الگوی پیکاچو» ابراز تاسف می کنند.

به نظر می رسید که قیمت در حدود 35000 دلار تثبیت شود، اما طنز طنز سایت های رسانه های اجتماعی را پر کرد زیرا بیش از 1.5 میلیارد

دلار از موقعیت های سنتی منحل شد.

نمودار قیمت بیت کوین در ماه گذشته 

به نظر می رسید بیت کوین در روز یکشنبه پس از یک فروش غیرمعمول سخت تثبیت شود، اما بزرگترین ارز دیجیتال همچنان در مسیر بدترین عملکرد هفتگی خود در هشت ماه گذشته بود.

در زمان انتشار، بیت کوین ( BTC ) کمی کمتر از 35000 دلار تغییر کرد که 1.6 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافت. به گفته سایت داده Coinglass ، بیش از 1.5 میلیارد دلار از موقعیت های معاملاتی بیت کوین در سه روز گذشته به دلیل فراخوانی مارجین منحل شده است.

 

قیمت بیت کوین 19 درصد در هفت روز گذشته کاهش یافته است – بدترین عملکرد هفتگی این ارز دیجیتال از ماه می 2021، زمانی که ترس از سرکوب مجدد چین در تجارت و استخراج ارزهای دیجیتال بازار را متحیر کرد و توییت‌های ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، توجه عمومی را به این موضوع معطوف کرد. آسیب های زیست محیطی بالقوه شبکه بلاک چین بیت کوین

این بار، به نظر می رسد معامله گران ارزهای دیجیتال از ترس اینکه فدرال رزرو به سرعت در طی چند ماه آینده برای سخت تر کردن شرایط پولی که از زمان شیوع ویروس کرونا در اقتصاد در مارس 2020 در سطوح تاریخی ضعیف بوده اند، قیمت گذاری کنند. محرک های فدرال رزرو – از جمله تریلیون ها دلار چاپ پول – به طور گسترده به عنوان دلیلی برای افزایش قیمت بیت کوین در سال های 2020 و 2021 ذکر شد، از جمله صعود به قیمت بالای 69000 دلار در نوامبر .

آخرین تغییر، بیت کوین را تقریباً به نصف از آن قیمت بی سابقه کاهش داد، که یادآوری آشکار این است که بازارهای ارزهای دیجیتال چقدر می توانند نوسان داشته باشند.

دیوید دوونگ، رئیس تحقیقات سازمانی برای ارز دیجیتال بزرگ ایالات متحده: «یکی از محرک‌های صعودی برای ارزهای دیجیتال در دو سال گذشته، مازاد محرک‌های مالی و پولی مرتبط با بیماری همه‌گیر در سطح جهان بوده است و بسیاری از این محرک‌ها رو به پایان است. صرافی Coinbase، شنبه در گزارشی نوشت.

سقوط بیت کوین

به گفته کیتی استاکتون، موسس شرکت تحلیلی Fairlead Strategies، سقوط قیمت در هفته گذشته “از لحاظ احساسی باردار” به نظر می رسد.

استوکتون نوشت: «از آنجایی که لرزش‌ها رایج هستند، قبل از اتخاذ یک موضع نزولی درازمدت، منتظر تأیید خرابی زیر پشتیبانی مبتنی بر ابر (37.4 هزار دلار) هستیم.

نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور اواخر روز جمعه در توییتی اعلام کرد که کشور دوستدار بیت کوین از این کاهش قیمت برای خرید 410 بیت کوین به قیمت حدود 15 میلیون دلار استفاده کرد و افزود که “بعضی از افراد واقعاً ارزان می فروشند.”

قیمت بیت کوین از جولای 2021 به این اندازه پایین نبوده است.

طنز چوبه دار سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و ردیت را پر کرد، با یک کاربر باهوش ادعا کرد که نمودار قیمت بیت کوین الگویی شبیه گونه پوکمون ، گوش های نوک تیز پیکاچو ایجاد کرده است .

تمامی مطالب ترجمه شد از سایت کوین دسک می باشد سایت آکادمی حسناوی هیچ مسولیتی ندارد…

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *