به ۱۷ سلبریتی درباره تبلیغ مجموعه‌های NFT در شبکه‌های اجتماعی هشدار داده شد

سلبریتی ها به سرعت وارد NFT شده اند، اما انگیزه آنها برای انجام این کار ممکن است برای طرفداران نامشخص باشد. Truth in Advertising، یک گروه نظارت بر مصرف کنندگان، به تازگی نامه هایی را به 17 فرد مشهور، از جمله جیمی فالون(Jimmy Fallon) و گوئینت پالترو(Gwyneth Paltrow) ارسال کرده و به آنها یادآوری کرد که هنگام پست کردن در مورد چیزی در رسانه های اجتماعی، ارتباطات مادی را فاش نکنند که موجب گمراهی برای سرمایه گذاری شود که این حرکت ، دستورالعمل های کمیسیون تجارت فدرال را نقض می کند.
بانی پتن(Bonnie Patten)، مدیر اجرایی گروهی که نامه‌ها را ارسال کرده است، به BuzzFeed News گفت: “وقتی صحبت از NFT به میان می‌آید، برخی از افراد مشهور به دلیل ثروت خود می‌توانند ریسک‌های مالی را بپذیرند، اما بسیاری از مصرف‌کنندگان آسیب‌پذیر چنین وضعیتی ندارند.”

نامه Truth in Advertising به افراد مشهور همچنین خاطرنشان می کند که NFT ها به طور کلی شامل فریب هایی هستند.
“ما دریافتیم که تبلیغات NFT افراد مشهور می تواند شامل فریب هایی باشد، که میتوان به عدم افشای واضح و آشکار ارتباط مادی مروج با شرکت NFT تایید شده، حذف سایر اطلاعات با اهمیت مانند ریسک‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتالی، آسیب‌های مالی که می‌تواند از چنین سرمایه‌گذاری‌هایی حاصل شود و منافع شخصی که مروج ممکن است به واسطه تبلیغات به دست آورد، اشاره کرد.

لیست 17 سلبریتی که نامه دریافت کردند به شرح زیر می باشد:
-دی جی خالد
-دریک بل
-امینم
-اوا لونگوریا
-فلوید می ودر
-گوئینت پالترو
-جیمی فالون
-لوگان پل
-مدونا
-میک آسیاب
-نیمار جونیور
-پاریس هیلتون
-شکیل اونیل
-اسنوپ داگ
-تیمبالند
-تام بردی
-فون میلر

وقتی یک سلبریتی یا اینفلوئنسر از مجموعه NFT خرید می کند و سپس در مورد آن در رسانه های اجتماعی خود پست می گذارد، ممکن است بر ارزش کل مجموعه NFT تأثیر بگذارد. حتی اگر آنها برای NFT با پول خود پرداخت کنند، اساساً ارزش سرمایه گذاری خود را افزایش می دهند. اگر یک فرد مشهور زودتر یک NFT را ارزان بخرد و در مورد آن توییت کند، این حرکت می تواند ارزش NFT را افزایش دهد، بنابراین آنها می توانند پس از فروش سود کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *