اترماین بزرگترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات استخراج اتریوم پس از تکمیل ارتقای تاریخی این بلاک چین سرورهای ماینرهای خود را قطع خواهد کرد

اترماین (Ethermine)، بزرگترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات استخراج اتریوم ، پس از تکمیل ارتقای تاریخی این بلاک چین  ، سرورهای ماینرهای خود را قطع خواهد کرد.

این خبر در آستانه ارتقای نرم افزاری مورد انتظار اتریوم موسوم به آپدیت مرج(Merge) منتشر می شود که در اثر آن ، مکانیزم این بلاک چین پرکاربرد، از اجماع اثبات کار به اثبات سهام تغییر می یابد. این بدان معناست که دیگر امکان استخراج اتر در شبکه اتریوم وجود نخواهد داشت و کارت‌های گرافیکی قدرتمندی که برای اعتبارسنجی داده‌های تراکنش مورد استفاده قرار می گرفتند، با سرمایه گذارانی جایگزین می شوند که با استیکینگ اتریوم سر و کار دارند . در آینده، این اعتباردهندگان به طور موثر بلاک چین اتریوم را ایمن می کنند و داده های این شبکه را مورد تایید قرار می دهند.

اترماین ، روز چهارشنبه در توییتی نوشت:
“در نتیجه این تغییر بزرگ، استخر استخراج ماینینگ اتریوم پس از پایان مرحله استخراج اثبات کار، به حالت برداشت تغییر خواهد کرد. یک تایمر شمارش معکوس بر روی ماینرها ظاهر می‌شود و کاربران می‌توانند اتریوم را تا پایان این شمارش معکوس، استخراج کنند. در این مرحله، تمامی سرورهای لایه اترماین خاموش خواهند شد و دیگر نمی‌توانید ماینر خود را به استخر اترماین اتریوم متصل کنید.”

اترماین چند روز پس از آپدیت مرج، به صورت خودکار به ماینرهای خود پرداخت های باقی مانده خود را تسویه می کند. این شرکت همچنین در ماه آگوست(مرداد-شهریور) ،یک استخر استیکینگ برای اتریوم راه اندازی کرد که در آن ،هولدرهای اتر می توانند رمزارزهای خود را سپرده گذاری کنند و در اثر آن ، سود کنند.

پس از آپدیت مرج، یک میلیون نفر با بیش از 10 میلیارد دلار تجهیزات استخراج باید واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) خود را که تا به حال در راستای استخراج اتریوم مورد استقاده قرار می  گرفت، قطع کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *