۵۰درصد از سرمایه‌گذاران هندی در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲ گفته بودند که در نیمه ‌دوم سال بیشتر در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند

بر اساس گزارش صرافی ارز دیجیتال کوکوین، بیش از 50 درصد از سرمایه‌گذاران کریپتو هندی قصد دارند سرمایه‌گذاری‌های خود را طی شش ماه آینده افزایش دهند، چرا که این طبقه دارایی را به جای یک هیجان زودگذر به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت می‌بینند.

گزارش KuCoin می‌گوید در حالی که 56 درصد از سرمایه‌گذاران کریپتو بر این باورند که کریپتو آینده امور مالی است، 54 درصد معتقدند که کریپتو در بلندمدت بازده سرمایه‌گذاری بیشتری را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

در این گزارش آمده است که تنها 24 درصد از سرمایه گذاران جوان، کریپتو را به عنوان هیجان زودگذر در نظر می گیرند. بر اساس این تحقیق، 10 درصد دیگر از بزرگسالان هندی در مورد ارزهای دیجیتال کنجکاو هستند و در حال برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در شش ماه آینده هستند.

یکی از نگرانی‌های کلیدی سرمایه‌گذاران امنیت است، این تحقیق خاطرنشان کرد که 26 درصد نگران تهدید هکرها هستند و 23 درصد نگران هستند که در صورت نقض امنیت پول خود را پس نگیرند.

این نظرسنجی نشان داد که تا ژوئن، حدود 115 میلیون سرمایه‌گذار کریپتو در هند یا 15 درصد از جمعیت 18 تا 60 ساله هند وجود داشته است که یا رمزارز دارند یا در شش ماه گذشته کریپتو معامله کرده‌اند.
طبق گزارش کوکوین، انتظار می‌رود بازار کریپتو هند تا سال 2030 به 241 میلیون دلار برسد.

کوکوین گفت که گزارش آن بر اساس یک نمونه کل از 2042 بزرگسال هندی 18 تا 60 ساله است که از اکتبر 2021(مهر1400) تا ژوئن 2022(خرداد) در نظرسنجی شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *