۱.۶ میلیون BNB در توکن‌‌سوزی با پروتکل جدید بایننس سوزانده شد

بایننس اعلام کرد که هجدهمین دوره از توکن‌سوزی BNB با سوزاندن ۱.۶ میلیون واحد رمز ارز بایننس کوین به ارزش تقریبی ۷۸۲ میلیون دلار انجام شده است.

به نقل از کریپتو پوتیتو، بایننس در وبلاگ خود اعلام کرد تعداد ۱,۶۸۴,۳۸۷.۱۱ واحد توکن بایننس کوین سوزانده شده است. با احتساب قیمت روز BNB، در این مرحله توکن‌هایی به ارزش ۷۸۱,۵۵۵,۶۲۰ دلار از چرخه خارج شد.

بایننس در دوره‌های ۳ ماهه توکن‌سوزی خود را انجام می‌دهد و این اولین دوره از انجام این کار با مکانیسم سوزاندن خودکار است. از این تعداد ۶,۲۹۶ BNB توکن‌هایی بوده‌اند که کاربران به اشتباه به آدرس‌های مرده شبکه ارسال کرده‌اند. احتساب این نوع از توکن‌ها در برنامه دوره‌ای توکن سوزی بایننس با نام سوزاندن پیشگام بایننس کوین (BNB Pioneer Burn) انجام شده است.

 این مرحله از سوزاندن از طریق ایجاد درآمد صرافی بایننس انجام نشده است. در عوض، توکن BNB از طریق مکانیزم سوزاندن خودکار بایننس اسمارت چین جمع‌آوری شده است. مکانیزم توکن‌سوزی خودکار به صورت خودکار و بر اساس فرمول مبتنی بر قیمت BNB و تعداد بلاک‌های تولید شده در آن سه ماهه از سال، تعیین می‌کند چه مقدار توکن سوزانده شود. این مکانیزم جایگزین سوزاندن دستی شده است.

دوره قبلی توکن سوزی BNB در ماه اکتبر (مهر) با سوزاندن حدود ۱.۳ میلیون توکن به ارزش ۶۴۰ میلیون دلار انجام گرفته بود.

بایننس برنامه دارد تا با انجام توکن سوزی، عرضه کل توکن BNB را از ۲۰۰ میلیون واحد به ۱۰۰ میلیون واحد کاهش دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *