یک صرافی ارز دیجیتال اوکراینی در آستانه عقد قرارداد با بارسلونا است

صرافی کریپتو WhiteBIT اوکراین می‌تواند به اولین شرکتی در فضای فناوری بلاک چین تبدیل شود که نام خود را بر روی پیراهن بارسلونا نشان می‌دهد – با یک قرارداد حمایت مالی که گفته می‌شود در آستانه تکمیل است.

همانطور که گزارش شده، گزارش شده است که بارسلونا پیشنهاد صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتال FTX و Binance که هر دو امیدوار بودند قبل از فصل جدید (2022-2023) به اسپانسر اصلی باشگاه تبدیل شوند را نپذیرفت. طبق گزارش ها، باشگاه نگرانی های نظارتی را به عنوان دلایل خود برای رد این اقدامات ذکر کرده است.

در حالی که بایننس به حامی اصلی ناپولی ایتالیا تبدیل شده است، هیچ شرکت مرتبط با رمزارز نتوانسته است جهشی داشته باشد و اسپانسر پیراهن یک غول فوتبال اروپایی در فهرست A مانند بارسلونا شود. پیشنهاد اسپانسرینگ پیراهن از یک صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال هنوز روی میز باشگاه لیورپول، لیگ برتر انگلیس وجود دارد. منچستریونایتد، بزرگترین رقیب لیورپول، قرارداد شراکتی با tezos (XTZ) دارد.

با این حال، مانند قرارداد WhiteBIT و بارسلونا، توافقنامه تزوس یک معامله کوچکتر است (به ارزش 24.3 میلیون دلار) و شیاطین سرخ با لباس های مارک تزوس تمرین می کنند.

موندو دپورتیوو گزارش داد که به گفته منابع ناشناس روزنامه در باشگاه قرارداد WhiteBIT ممکن است در اوایل این هفته نهایی شود.

پیراهن روز مسابقه باشگاه دارای اسپانسر آستین چپ است. این فضا قبلاً توسط ارائه‌دهنده کالاهای الکترونیکی بکو اشغال شده بود، اما یک توافق جدید بین این شرکت و باشگاه کاتالان در سال 2021، حقوق حمایت از پیراهن را مستثنی کرد.

به این ترتیب، نقطه خالی به موضوع «فعالیت تجاری شدید» تبدیل شده است. اما صرافی اوکراین، که اخیراً با خرید جام برنده – و سپس به حراج – با اجرای موسیقی پاپ اوکراینی که در مسابقه آواز یوروویژن 2022 پیروز شد، خبرساز شد، بارسا را ​​به “پیشنهاد عالی در روزهای اخیر” تبدیل کرده است. موندو دپورتیوو ادامه داد که همین پیشنهاد اکنون “چراغ سبز” را از بخش برندینگ باشگاه دریافت کرده است.

طبق گزارش‌ها، «مذاکرات در بالاترین سطح» دنبال خواهد شد، اما طبق گزارش‌ها، طرف‌ها «نزدیک به توافقی» هستند که می‌تواند قبل از پایان هفته «نهایی» شود.

این گزارش اضافه کرد که باشگاه قبلاً رویکرد اپراتورهای پروتکل polkadot (DOT) را به دلیل “فقدان مقررات بین المللی” رد کرده است. یک پیشنهاد رقیب از یک سرویس خبری فوتبال به نام OneFootball می‌تواند مانعی برای WhiteBIT باشد، و ترکیش ایرلاینز نیز طبق گزارش‌ها پیشنهادی را ارائه کرده است – هرچند که اخیراً در مذاکرات «اهمیت و نقش کمتری» پیدا کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *