یک سوم ۱۱۵ میلیون کاربر ارزهای دیجیتال در هند نگران مقررات‌گذاری این بخش هستند

صرافی رمزارزی کوکوین روز سه شنبه گزارشی از جامعه رمزارزها در هند منتشر کرد. نتایج این نظرسنجی انجام شده از اکتبر 2021 تا ژوئن 2022 (مهر 1400 تا خرداد 1401) را نشان می دهد که شرکت آن را به عنوان “نگاهی عمیق به توسعه صنعت بلاک چین و فضای رمزارزی” در هند توصیف کرده است.

شرکت توضیح داد که پاسخ دهندگان به این نظرسنجی 2042 بزرگسال هندی 18 تا 60 ساله بودند و افزود که 1541 نفر از آن ها سرمایه گذاران رمزارزی بودند و 501 مصرف کننده کنجکاو رمزارز بودند که علاقه مند به سرمایه گذاری در رمزارزها در شش ماه آینده بودند.

با استناد به نتایج نظرسنجی، این گزارش جزئیاتی را ارائه می دهد که تا ژوئن:

«تقریباً 115 میلیون سرمایه گذار کریپتو در هند وجود دارد که در حال حاضر دارای رمزارز هستند یا در شش ماه گذشته کریپتو معامله کرده اند که 15 درصد از جمعیت 18 تا 60 ساله هند را تشکیل می دهند.»

این شرکت نوشت: «تعداد سرمایه‌ گذاران کریپتو طی چند ماه گذشته با وجود وضع قوانین مالیاتی جدید، رشد ملایمی داشته است. با توجه به جمعیت جوان و فناور محور بودن کشور، کاربران اینترنت به سرعت در حال رشد و کریپتو در مسیر پذیرش بیشتر بوده که هند را به یک مرکز کلیدی رمزارزی تبدیل می‌کند.»

بخش تجارت و توسعه سازمان ملل متحد (UNCTAD) نیز اخیراً تعداد سرمایه گذاران کریپتو در هند را تخمین زده است. در گزارشی که در ماه ژوئن منتشر شد، این سازمان اعلام کرد که 7.3 درصد از کل جمعیت هند صاحب رمزارز هستند. همچنین سازمان ملل در ماه ژوئیه (تیر) تخمین زد که هند 1.41 میلیارد نفر جمعیت دارد.

گزارش کوکوین می افزاید که با وجود رکود اخیر بازار کریپتو:

«بیش از نیمی از سرمایه گذاران کریپتو قصد دارند در شش ماه آینده سرمایه گذاری خود را در کریپتو افزایش دهند، که نشان دهنده احساسات خوش بینانه نسبت به بازار است.»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *