یوتیوبر آمریکایی با فروش توکن NFT بورد ایپ یات کلاب خود یک خانه ۴.۱ میلیون دلاری خرید

به دلایل موثقی می توان ادعا کرد NFTها در حال تسخیر دنیا هستند و با قدرت جایگاه خود را در زندگی مردم تثبیت می کنند. به عنوان مثال، مایک مجلک (Mike Majlak) اولین خانه خود را در لس آنجلس، کالیفرنیا، به قیمت 4.1 میلیون دلار خریداری کرده است. ولی نکته جالب توجه این اتفاق این است که او از BAYC NFT خود به عنوان اهرمی برای ساختن این خانه استفاده کرده است. او با اشتراک گذاشتن یک پست در توییتر هیجان خود از این اتفاق را با دنبال کننده های خود تقسیم کرد.

وب سایت خبری و سرگرمی Clout News نیز این خبر جدید را در وب پوشش داد. مجلک در توضیح روند استفاده از NFT خود برای خرید خانه، توضیح می دهد که Bored Ape NFT خود را که در ماه آوریل به قیمت 700000 دلار خریداری کرده بود را در پروتکل Arcade قفل کرده و از این طریق، در برابر این وثیقه، مقداری USDC به عنوان وام دریافت کرده است. پس از تبدیل این دارایی به دلار آمریکا، او توانسته است پیش‌پرداخت وام مسکن خود را بپردازد.

او خاطر نشان کرده است که این انتقال زمانی رخ داد که بازار ارزهای دیجیتال و NFTها سقوط نمود. با این حال، به لطف پروژه‌ی قدرتمند میمون‌های کسل او موفق شد وامی دریافت کند که به او اجازه می‌داد ۱.۲ میلیون دلار پیش پرداخت خانه خود را بپردازد.

او در ویدئویی که در یوتیوب به اشتراک گذاشت نمایی زیبا از داخل خانه، استخر بزرگ آن در باغ، نشیمن با پلان باز وسیع، اتاق شراب و نمایی بی نظیر از شهر لس آنجلس را به نمایش گذاشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *