گمانه‌زنی درباره رونمایی از محصول NFT احتمالی اپل در کنفرانس آتی توسعه‌دهندگان

در آستانه سی و سومین دوره کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل در سراسر جهان (WDDC) که قرار است در ۶ ژوئن برگزار شود، غول فناوری اپل از برنامه هایی برای به نمایش گذاشتن پیشرفت های چهار دستگاه و سیستم عامل های جدید خود پرده برداری کرده است: iOS 15 ،iPadOS 15 ،macOS Monterey و watchOS 8.

علاوه بر این، انجمن‌های متعصبی مانند MacRumours که پوشش اخبار خود را حول حمایت و بحث درباره پیشرفت اپل متمرکز می‌کنند، متوجه شدند که با کلیک بر روی شخصیت‌های memoji، یک حالت واقعیت افزوده با سه کارت معاملاتی و قابلیت به دست آوردن آنها آشکار می‌شود.

شخصیت‌های memoji در طول چند سال گذشته به یک عنصر ثابت در استراتژی برندسازی مصرف‌کننده اپل تبدیل شده‌اند، زیرا این شرکت وابستگی فرهنگی را به این میم‌ها و بازاریابی برند خود تشخیص داده است.

در WWDC، انتظار می رود که این کارت ها به عنوان عناصر Web2 که صرفاً برای اهداف کلکسیونی استفاده می‌شوند، بدون ارزش ذاتی یا قابلیت مبادله در دسترس قرار گیرند.

با این حال، به دلیل شباهت بصری آنها به آواتارهای CloneX استودیوی RTFKT و کارت های انیمیشن VeeFriends Series 2 گری واینرچوک (Gary Vaynerchuk)، ویژگی ایستر اگ بودن آنها برخی گمانه زنی ها را در جامعه توکن های غیرمثلی (NFT) در مورد پتانسیل ورود NFT ها به اپل در آینده برانگیخته است.

تیم کوک (Tim Cook)، مدیر عامل شرکت اپل، در جریان فراخوان عایدی سه ماهه اول ۲۰۲۲ این شرکت، خوش بینی خود را نسبت به پذیرش اجتماعی فناوری‌های واقعیت افزوده و متاورس ابراز کرد و اهداف این شرکت را برای سرمایه‌گذاری در این بخش نوظهور تشریح کرد.

هدست جدید اپل، که هم قابلیت‌ های واقعیت مجازی و هم قابلیت‌ های واقعیت افزوده را ارائه می‌دهد، قرار بود در کنفرانس WWDC رونمایی شود، اما پس از تجربه شکست‌های فنی در بخش توسعه، رونمایی از آن بعید به نظر می‌رسد.

این شرکت اخیراً برای مجوز علامت تجاری RealityOS که ظاهراً سیستم عامل این هدست جدید است، درخواستی را ثبت کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *