گری اسکیل به رد درخواست خود برای راه‌اندازی صندوق‌ قابل‌معامله بورسی توسط SEC اعتراض کرد

شرکت مدیریت دارایی گری اسکیل (Grayscale) تقریبا یک ساعت پس از رد درخواست این شرکت برای تبدیل محصول پرچمدار گری اسکیل، Bitcoin Trust به صندوق قابل معامله در بورس (ETF)، از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) شکایت کرده است.

SEC در اوایل روز چهارشنبه درخواست گری اسکیل را رد کرد و به نگرانی‌ ها در مورد دستکاری بازار، نقش تتر در اکوسیستم بیت‌ کوین و فقدان یک توافق نظارتی مشترک بین یک “بازار تنظیم شده با اندازه قابل توجه” و یک بورس تنظیم‌شده اشاره کرد، که بازتاب نگرانی‌ های تنظیم‌ کننده است که برای سال‌ ها در رد سایر برنامه‌های ETF بیت‌کوین ابراز شده است.

در این پرونده، گری اسکیل از دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه کلمبیا می خواهد تا دستور SEC را بررسی کند.

این شرکت سرمایه گذاری اعلام کرده بود که آماده است در صورت رد شدن درخواستش در اوایل سال 2022 از SEC شکایت کند و گفت که پرونده ای مرتبط با قانون رویه های اداری تشکیل خواهد داد. برای این منظور، گری اسکیل از دان وریلی، وکیل کل سابق، که تجربه در دادرسی های APA را دارد، استفاده کرده است.

مایکل سوننشاین، مدیرعامل Grayscale در بیانیه ای در روز چهارشنبه گفت: “گری اسکیل از دستور SEC برای محافظت از سرمایه‌گذاران، حفظ بازارهای منصفانه، منظم و کارآمد و تسهیل تشکیل سرمایه حمایت می‌ کند و به آن اعتقاد دارد. ما عمیقاً از تصمیم SEC برای ادامه ممانعت از ورود ETF‌های بیت‌کوین به بازار ایالات متحده ناامید شده‌ ایم و به شدت با آن مخالفیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *