گری‌اسکیل بازار نزولی ارزهای دیجیتال می‌تواند تا ۲۵۰ روز دیگر ادامه داشته باشد

شرکت سرمایه گذاری Grayscale در گزارشی گفته است که بر اساس چرخه های قبلی بازار، زمستان فعلی رمزارزها می تواند 250 روز دیگر ادامه داشته باشد. طبق گزارش “Grayscale Bear Markets in Perspective”، چرخه بازار کریپتو به طور متوسط ​​4 سال (1275 روز) طول عمر دارد و بازار نزولی زمانی شروع می شود که قیمت اصلی کمتر از قیمت بازار (قیمت معاملاتی فعلی یک دارایی) باشد.

محاسبه قیمت اصلی توسط گری اسکیل بدین صورت است که، مجموع تمام دارایی ها در قیمت خرید آن ها، تقسیم بر ارزش بازار دارایی است که به آن امکان می دهد تعداد موقعیت های سودده یا زیان ده را اندازه گیری کند. با توجه به موارد فوق، این شرکت سرمایه گذاری اعلام کرد که قیمت اصلی بیت کوین از قیمت بازار در 13 ژوئن (23 خرداد) عبور کرده است که نشان دهنده شروع بازار نزولی است.

اهرم در چرخه فعلی رشد کرده است

گری اسکیل نوشت که “چرخه بازار رمزارزها داستانی از اهرم است.”

در شرکت گری اسکیل، پس از آنکه دولت‌ ها هزینه‌ های خود را پس از همه‌گیری برای حمایت از اقتصاد در حال فروپاشی جهانی افزایش دادند، سرمایه‌ گذاران به سمت تجارت اهرمی جذب شدند. این شرکت ادامه داد که موقعیت های لانگ بیت کوین در سال 2021 بیش از شش ماه ادامه داشت زیرا سرمایه گذاران به طور فزاینده ای علاقه مند به پرداخت هزینه های هنگفت برای حفظ موقعیت خود بودند. اما درنهایت با افت قیمت بیت کوین این موقعیت ها لیکوئید شدند.

بیت کوین همانطور که طراحی شده است به کار خود ادامه می دهد

ارزش بیت کوین ممکن است در شرایط فعلی بازار نوسانات بدی داشته باشد، اما این شبکه طبق برنامه به کار خود ادامه داده است. گری اسکیل گفت که این شبکه در مسیر پردازش تراکنش های 18 تریلیون دلاری در سال جاری است که از 13 تریلیون دلار ثبت شده در سال 2021 بیشتر است.
استفاده از این دارایی، در کنار سایر دارایی های رمزارزی برای حواله، علیرغم شرایط بد بازار به رشد خود ادامه داده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *