کیف پول‌های دارای ۱۰هزار تا ۱۰۰هزار کاردانو طی ماه گذشته ۷۹میلیون از این توکن را انباشت کرده‌اند

پلتفرم ارائه دهنده ی داده‌ های زنجیره‌ ای Santiment، گزارش داده است: در حالی که قیمت Cardano در سال جاری افت زیادی داشته، کیف‌ پول‌ های بزرگ از ریزش بیشتر ADA جلوگیری کرده‌ و انباشت این سکه را از سر گرفته‌ اند.

طبق این توییت، کیف‌ پول‌ هایی که بین 10000 تا 100000 ADA ذخیره می‌ کنند، در ماه گذشته رمزارز اصلی کاردانو را خریداری کرده‌ اند. آن ها تا کنون 79.1 میلیون سکه به دست آورده اند و آنها را به ذخایر ADA خود اضافه کرده اند.

توییت سانتیمنت همچنین این خبر را منتشر کرد که کیف‌ پول‌ های بزرگتری که دارای 100000 تا 10 میلیون سکه ADA هستند، فروش رمزارزهای خود را متوقف کرده‌ اند.

نهنگ های ADA برای هاردفورک Vasil آماده می شوند

در اوایل این هفته، Input-Output اعلام کرد که هارد فورک وسیل توسط شبکه آزمایشی کاردانو تکمیل شده است. گفته شد که جامعه یک دوره چهار هفته ای پس از هارد فورک تست نت درخواست کرده است. در طول دوره چهار هفته‌ ای، SPOها، توسعه‌ دهندگان و صرافی‌ ها می‌توانند آن را آزمایش کنند تا هارد فورک را برای شبکه اصلی کاردانو فعال کنند. این ارتقاء بسیار مورد انتظار جامعه است زیرا گفته می شود قابلیت و عملکرد شبکه کاردانو را افزایش می دهد.

قیمت ADA به شدت در سه ماه گذشته، همزمان با احساسات بازار رمزارزها، کاهش یافت. با این حال، داده های تجزیه و تحلیل زنجیره ای نشان می دهد که تجمع ADA در زمان های اخیر در مسیر صعودی قرار دارد. با این حال، قیمت ADA در یک هفته گذشته در حدود سطح 0.47 دلار ثابت بوده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *