کوین بیس قصد دارد حضور خود را در اروپا گسترش دهد

کوین بیس در بحبوحه زمستان ارز دیجیتال در حال گسترش فعالیت های خود در کشورهای مختلف اروپا است. علیرغم اخراج تعداد زیادی از کارمندان و رد پیشنهادهای شغلی، نانا موروگسان(Nana Murugesan)، معاون رئیس کوین بیس، قصد دارد در ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و هلند خود را ثبت کند.
در سوئیس، کوین بیس اولین کارمندان خود را استخدام کرده است و قبلاً مجوز تجارت ارزهای دیجیتال در بریتانیا، ایرلند و آلمان را دارد.
در مصاحبه ای در 29 ژوئن(8 تیر)، موروگسان اظهار داشت که این شرکت اکنون به دنبال گسترش بیشتر به اروپا است.

او احساس می‌کند که این لحظه ایده‌آل برای گسترش به کشورهای دیگر است زیرا بسیاری از کسب‌وکارهای متمرکز بر رمزارز با کمبود نقدینگی و خطر ورشکستگی مواجه هستند. سقوط بازار کریپتو تقریباً 2 تریلیون دلار از ارزش کلی بازار را از بین برده است. در حال حاضر، ارزش بازار تقریباً 900 میلیارد دلار است که به دلیل بحران نقدینگی است که باعث شده شرکت Three Arrows Capital و Celsius Network تقریباً تعطیل شوند.
کوین تلگراف برای اظهار نظر با کوین بیس تماس گرفت اما تا زمان انتشار پاسخی دریافت نکرده است.
در حالی که کوین‌بیس شناخته‌شده‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده است، اما با رقابت شدیدی از سوی شرکت‌های جدید مانند بایننس، FTX و Crypto.com مواجه است. هنگامی که شعبه ایالات متحده بایننس اعلام کرد که دیگر برای معاملات بیت کوین کارمزدی دریافت نمی کند، سهام کوین بیس کاهش یافت.

کوین بیس در تلاش است تا با رقبای خود که در حال به دست آوردن محبوبیت زیادی در سایر مناطق جهان هستند، عقب نماند.همچنین بایننس و FTX مجوزهایی را در خاورمیانه دریافت کرده اند. علاوه بر این، بایننس در فرانسه و ایتالیا مجوز دریافت کرده است و به دنبال مجوز در کشورهای دیگر اروپایی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *