کوکوین ادعا می‌کند که اولین ETF توکن‌های غیرمثلی را راه‌اندازی خواهد کرد

صرافی ارزهای دیجیتال کوکوین(KuCoin) یک صندوق قابل معامله(ETF) را راه‌اندازی کرده است که به دارایی‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) مانند Bored Ape Yacht Club (BAYC) مرتبط است.

این شرکت اعلام کرد، منطقه تجاری NFT ETF KuCoin در روز جمعه فعال شد. محصول جدید سرمایه گذاری با همکاری ارائه دهنده زیرساخت NFT پروتکل فراکتون راه اندازی شده است.
ای تی اف NFT کوکوین محصولی تحت تسلط تتر(USDT) است که دارایی‌های زیربنایی NFT مانند Bored Ape Yacht Club را نشان می‌دهد. BAYC یکی از پنج ای تی اف NFT است که کوکوین راه اندازی می کند. معامله تحت نماد hiBAYC، یک توکن ERC-20 است که نشان دهنده مالکیت 1/1,000,000 BAYC مورد نظر در متا سوآپ BAYC پروتکل فراکتون(Fracton Protocol) است.
هدف ETF افزایش نقدینگی است زیرا امکان قرار گرفتن در زمینه NFTها از طریق استیبل کوین USDT به جای اتر (ETH) را فراهم می کند. همچنین خطرات و نگرانی‌های مربوط به مدیریت عناصر زیرساخت NFT مانند کیف پول، قراردادهای هوشمند و بازارهایی مانند اوپن سی(OpenSea) را از بین می‌برد.

علاوه بر hiBAYC، این سرمایه گذاری شامل کریپتوپانکز (hiPUNKS)، ان اف تی های کودا (hiKODA)، hiSAND33 و hiENS4 می شود. با شروع hiBAYC در روز جمعه، محصول سرمایه گذاری قرار است در تاریخ 4 آگوست(13 مرداد) hiPUNKS را لیست کند. صرافی گفت، لیست شدن hiKODA، hiSAND33 و hiENS4 در تاریخ بعدی اعلام خواهد شد.
ETF نقطه عطف مهمی در تلاش های کوکوین برای تسریع در ایجاد بازار NFT با کاهش آستانه سرمایه گذاری کلکسیون های دیجیتال پیشرو است.
این صرافی بر توسعه بخش NFT متمرکز شده است و پلتفرم راه اندازی تعاملی ان اف تی واندرلند(Wonderland) را در آوریل 2022(فروردین 1401) راه اندازی کرده است.
جانی لیو(Johnny Lyu)، مدیرعامل کوکوین گفت: “کوکوین به ارائه محصولات کاربرپسند برای سرمایه گذاران ادامه می دهد و به آنها امکان می دهد به راحتی در سرمایه گذاری های NFT شرکت کنند.” به گفته لیو، کوکوین اولین صرافی متمرکز ارز دیجیتال است که از ETF های NFT پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد تا NFT های برتر را مستقیماً با USDT سرمایه گذاری کرده و معامله کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *