کلکسیونرهای بیش از 37 میلیارد دلار به بازارهای NFT ارسال کرده‌اند

کلکسیونرهای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) از اول ماه می(11 اردیبهشت 1401) بیش از 37 میلیارد دلار به بازارهای NFT ارسال کرده‌اند، رقمی که تقریباً از کل مبلغ کل سال 2021 بیشتر است.
طبق گزارشی از Chainalysis، سرمایه گذاران در طول سال 2021 40 میلیارد دلار ارز دیجیتال را به قراردادهای هوشمند مرتبط با مجموعه ها و بازارهای NFT ارسال کردند.از ابتدای سال گذشته، حجم معاملات NFT رشد قابل توجهی داشته است.این گزارش نشان می دهد که حجم معاملات NFT به صورت پراکنده رخ می دهد و از اواسط فوریه در رکود بوده است ولی بازار NFT از اواسط آوریلبهبود مختصری را تجربه کرده که احتمالا به علت مجموعه Moonbirds وBored Ape Yacht Club بوده است.
علیرغم نوسانات کوتاه مدت در حجم تراکنش‌های NFT، تعداد افرادی که در سراسر جهان خرید و فروش NFT انجام می‌دهند همچنان قوی می باشد، به طوری که 950000 آدرس منحصربه‌فرد در سه ماهه اول 2022 اقدام به خرید یا فروش NFT کرده‌اند.
از اول ماه می، سه ماهه دوم 2022، 491000 آدرس منحصربه‌فرد با NFT معامله شده‌اند و بازار را در مسیر ادامه روند رشد خود در تعداد شرکت‌کنندگان قرار داده‌اند.
با تجزیه و تحلیل ترافیک وب در بازارهای اصلی ان اف تی، Chainalysis مشخص کرد که NFTها کاربران را از همه گوشه های جهان جذب می کنند که آسیای مرکزی و جنوبی در رتبه اول و پس از آن آمریکای شمالی و اروپای غربی در رتبه های بعدی قرار دارند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *