کاردانو پنجمین دارایی برتر در میان نهنگ‌های بی‌ان‌بی چین است

بر اساس توئیتی که اخیرا توسط جمع‌آورنده داده‌های زنجیره‌ای WhaleStats منتشر شده، ADA بر روی زنجیره BNB (که قبلاً به عنوان زنجیره BSC شناخته می‌شد) وارد فهرست ده ارز دیجیتال برتر خریداری شده در این شبکه شده است.

همین آژانس داده می‌گوید که ADA در فهرست ده هلدینگ بزرگ رمزارزی متعلق به نهنگ‌ های BSC نیز قرار دارد.

نهنگ های BSC بی‌وقفه به دنبال ADA هستند
در زمان نگارش این مقاله، ADA کاردانو در زنجیره BSC رتبه پنجم را در بین ده ارز دیجیتال برتر خریداری شده دارد. نهنگ ها در مجموع دارای ۱۹،۱۷۱،۷۴۱ دلار ADA هستند.

BNB ،ETH و BUSD در این لیست به همراه BSC-USD جلوتر از آن هستند. ADA-BSC جایگاه پنجم را در فهرست رمزارزهایی با بیشترین حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته دارد.

یک نهنگ BSC مقدار زیادی MATIC می‌خرد
به غیر از ADA، نهنگ‌های زنجیره BNB به دنبال رمزارزهای دیگری از جمله دوج کوین و MATIC نیز هستند.

 صاحب کیف پولی با عنوان “Scarlet Witch” با پرداخت ۳۱،۶۶۶،۰۰۰ دلار، مقدار حیرت آور ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ دوج کوین در زنجیره BNB را خرید.

در زمان انتشار این مقاله، این نهنگ با رتبه ۳ دارای ۳۰,۳۱۱,۷۴۲ دلار دوج کوین است و مقداری از خرید دیروز خود را فروخته است. DOGE اکنون ۲۸/۵۲ درصد از سبد ارزهای دیجیتال او را تشکیل می‌دهد. به طور کلی، نهنگ‌های BSC اکنون دارای ارزشی معادل ۴۷،۶۶۶،۱۹۵ دلار دوج کوین هستند.

اوایل امروز، همان سرمایه گذار BSC مقدار زیادی از توکن MATIC را خرید. او ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ از این رمزارز را با پرداخت ۱۲۸،۳۴۰،۶۰۰ دلار بدست آورد.

او اخیرا این MATIC ها را فروخته یا آنها را به آدرس دیگری منتقل کرده است، زیرا کیف پول او 0xf68a4b64162906eff0ff6ae34e2bb1cd42fef62d اکنون حاوی صفر MATIC است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *