پلتفرم وویجر به‌زودی قابلیت برداشت‌ وجوه از حساب‌‌ها را از سر می‌گیرد

پلتفرم وام‌دهی ارزهای دیجیتال وویجر دیجیتال (Voyager Digital) به تازگی اعلام کرده است که احتمالاً کاربران بعد از بیش از یک ماه از زمان به تعلیق در آمدن قابلیت معاملات، سپرده‌گذاری، برداشت‌ و پاداش‌های وفاداری، خواهند توانست از اپلیکیشن این پلتفرم برداشت نقدی انجام دهند.

وویجر در یک پست وبلاگی که روز جمعه منتشر شد، گفت مشتریانی که در حساب خود دلار آمریکا دارند، می‌توانند تا سقف 100000 دلار از آن را در یک دوره 24 ساعته از تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) برداشت کنند و وجوه خود را ظرف 5 تا 10 روز کاری دریافت نمایند. این اعلامیه پس از صدور حکم قاضی در روز پنجشنبه مبنی بر موافقت این شرکت وام‌دهنده با بازگرداندن 270 میلیون دلار از وجوه مشتریان در بانک تجاری متروپولیتن در نیویورک منتشر شد.

گفتنی است که وویجر در ماه ژوئن (خرداد) اعلام کرد به دلیل جبران ضررهای ناشی از کار کردن با شرکت Three Arrows Capital، یک قرارداد وام 500 میلیون دلاری با شرکت تجاری Alameda Research منعقد کرده است. این شرکت وام‌دهنده کریپتو در تاریخ 5 جولای (14 تیر) در دادگاه ناحیه جنوبی نیویورک اعلام ورشکستگی کرد.

اگرچه وویجر قبلاً پیشنهاد خرید از سوی دو شرکت Alameda و FTX را رد کرده بود، روز جمعه اعلام کرد که همچنان گزینه فروش احتمالی شرکت را بررسی می کند. پس از تایید رویه‌های مناقصه توسط دادگاه، وویجر گفت که مناقصه‌ها تا روز 26 آگوست (4 شهریور) به پایان خواهد رسید و جلسه استماع در مورد فروش احتمالی در تاریخ 8 سپتامبر (17 شهریور) برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *