پلتفرم وام‌دهی میپل فایننس پشتیبانی از شبکه سولانا را آغاز کرد

پلتفرم بازار سرمایه رمزارزی میپل فایننس(Maple Finance) پشتیبانی از بلاک چین سولانا را گسترش داده است و یک صندوق 45 میلیون دلاری را برای رشد این اکوسیستم مستقر کرده است.
Maple برای وام گیرندگان نهادی در اتریوم (ETH) و اکنون سولانا(SOL) وام های کم وثیقه از چندین نماینده استخر ارائه می دهد. این پروژه در یک پست در 25 آوریل بیان کرد که قبلا بیش از 1.2 میلیارد دلار وام دریافت کرده است و در حال حاضر بیش از 900 میلیون دلار TVL برای پلتفرم حساب می کند.
صندوق اکوسیستم با مشارکت پلتفرم وام دهی غیرمتمرکز مالی (DeFi) X-Margin راه اندازی شد، با سرمایه ای که توسط ناشر USD Coin (USDC) Circle، مدیر دارایی دیجیتال CoinShares و چندین پروژه سولانا ارائه شدهدف Maple برای سولانا خود (Maple Solana) این است که زیرساخت بازار سرمایه زنجیره ای Maple را به منظور گسترش اکوسیستم سولانا و رفع نیازهای مالی در شبکه ارائه دهد.
Maple انتظار دارد که این حرکت فوراً باعث ایجاد فعالیت های قوی در سولانا شود.کوئین بری(Quinn Barry)، رئیس Maple Solana، بیان کرد:
ما انتظار داریم طی سه ماه آینده بیش از 300 میلیون دلار نقدینگی به سولانا بیاوریم. ما به زودی از یک متخصص اعتباری دیگر در این پلتفرم استقبال خواهیم کرد و جزئیات بیشتری را در مورد نحوه استفاده از پروتکل های نقدینگی از زیرساخت Maple به عنوان پلتفرم سولانا به اشتراک خواهیم گذاشت.
بری با ارائه به‌روزرسانی‌های بیشتر در روز بعد، توییت کرد که Maple قصد دارد یک استخر مجاز راه‌اندازی کند و به پروتکل‌ها، سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) و نهادهای واقعی اجازه دهد تا پایان سال 2022 وجوه قرض کنند.
Maple Solana همچنین توکن حاکمیت SYRUP را در سال 2022 منتشر خواهد کرد که مشابه توکن حاکمیت MPL Maple در اتریوم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *