پلتفرم سلسیوس پیش از ورشکستگی احتمالی خود چندین مشاور استخدام کرد

طبق گزارش‌ها، پلتفرم وام‌دهی کریپتو سلسیوس( Celsius Network ) مشاورانی از یک شرکت مشاوره مدیریتی را پیش از احتمال ورشکستگی شرکت جذب کرده است.

بر اساس گزارش جمعه وال استریت ژورنال، سلسیوس تعداد نامشخصی از مشاوران تجدید ساختار را از شرکت آلوارز و مارسال استخدام کرد تا به پلتفرم خود در مورد احتمال ورشکستگی مشاوره دهند. این گزارش پس از گزارشی از 14 ژوئن(24 خرداد) منتشر شد که در آن گفته شد سلسیوس وکلایی را در تلاش برای بازسازی شرکت در میان مشکلات مالی آن استخدام کرده است.

در رسانه ها، سلسیوس برای نوسانات قابل توجه قرار گرفته است که در بحبوحه آن توقف «همه برداشت‌ها، مبادله‌ها و نقل و انتقالات بین حساب‌ها» انجام شد. سپس این پلتفرم در 19 ژوئن(29 خرداد) گفت که بحث های مربوط به “فضاهای توییتر و AMA” را به حالت تعلیق در می آورد تا بر روی مسائل مربوط به عملیات خود تمرکز کند.

پس از تصمیم پلتفرم برای تعلیق برداشت، مقامات ایالتی توجه خود را به سلسیوس معطوف کردند. در 16 ژوئن(26 خرداد)، جوزف روتوندا، مدیر بخش اجرایی هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس، به کوین تلگراف گفت که رگولاتورها در آلاباما، کنتاکی، نیوجرسی، تگزاس و واشنگتن “در حال بررسی موضوع مربوط به حساب های مسدود شده” در  سلسیوس هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *