پلتفرم آلکمی از برنامه‌های وب ۳ سولانا پشتیبانی می‌کند

در اطلاعیه ای که توسط آلکمی(Alchemy) منتشر شد، تنها یک روز پس از توقف موقت شبکه سولانا در 1 ژوئن، این پلتفرم توسعه وب 3 و ارائه دهنده زیرساخت، پشتیبانی خود را از سولانا اعلام کرد.
به دلیل اشکالی که رسیدن به اجماع شبکه را غیرممکن می کرد، بلاک چین سولانا برای تقریباً چهار ساعت در روز چهارشنبه متوقف شد. این اولین بار نیست که سیستم به خطر می افتد، زیرا عملکرد عادی پنج بار در سال جاری متوقف شده است.
به نظر نمی رسد که این مشکلی برای Alchemy باشد، زیرا به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا از نرم افزار و زیرساخت آن در برنامه های کاربردی ساخته شده توسط سولانا استفاده کنند. این شرکت که اکنون ارزش آن 10.2 میلیارد دلار است، خالق یک API Web3 به نام Alchemy Supernode و یک مجموعه توسعه است که برای نظارت و اشکال زدایی به نام Alchemy Build استفاده می شود.

این نرم‌افزار در گذشته هنگام مقیاس‌بندی و نظارت، با برخی از بزرگترین شرکای شرکت از جمله پروژه‌هایی مانند بازار توکن غیرقابل تعویض OpenSea و پروتکل نقدینگی آوه(AAVE) مفید بوده است.
فرانچسکو آگوستی(Francesco Agosti)، مدیر ارشد فناوری و یکی از بنیانگذاران فانتوم، گفت که شرکت او در مورد ادغام آلکمی برای سولانا هیجان زده است. او گفت: “زیرساخت‌ها و مجموعه محصولات آن‌ها سابقه اثبات شده‌ای برای مزایای عملکرد دارد. این یک تغییر بازی برای Phantom و سایر توسعه دهندگان سولانا خواهد بود که شروع به استفاده از آلکمی می کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *