پروتکل Composable Finance برنده مزایده پاراچین‌های پولکادات شد

دومین دوره از مزایده‌های پاراچین‌های پولکادات چندی پیش آغاز شد و در این دوره که برنده پاراچین‌های ۶-۱۱ انتخاب می‌شوند، شرکت‌کنندگان در دور دوم وام جمعی به رقابت می‌پردازند. اکنون پروتکل Composable Finance با جمع‌آوری ۶.۰۷ میلیون رمز ارز DOT موفق شد هفتمین پاراچین شبکه پولکادات را از آن خود کند. گفتنی است این سرمایه توسط بیش از ۹۰۰۰ کاربر گردآوری شده است.

Composable Finance برنده هفتمین مزایده پاراچین‌های پولکادات شد

Composable Finance خود را یک پروتکل میان زنجیره‌ای و بین لایه‌ای معرفی می‌کند که ابزارهای مفیدی را برای توسعه‌دهندگان پروژه‌های دیفای فراهم می‌آورد. این پروتکل با استفاده از یک راهکار چند وجهی قصد دارد پلی برای فاصله‌های بین بلاکچین‌ها و راهکارهای مقیاس‌پذیری لایه دوم ایجاد کند تا نقطه اتصالی واحد و متحد را ارائه دهد.

Composable در بلاک ارتفاع ۹٬۳۸۸٬۸۰۰ تقریبا در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۲ به همراه سایر برنده‌ها فعالیت خود را به عنوان هفتمین پاراچین شبکه پولکادات آغاز می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله «پاراچین چیست؟ ایده شبکه پولکادات برای ساخت یک شبکه بلاکچین» را مطالعه کنید.

همانطور که قبلادر میهن بلاکچین مطالعه کردید، پروژه ایفینیتی (Efinity) با ۷.۷ میلیون توکن DOT به ارزش بیش از ۲۱۴ میلیون دلار برنده ششمین مزایده پاراچین‌ پولکادات شده است. از این رو ۴ مزایده دیگر تا پایان این دور از مزایده‌های پاراچین‌های پولکادات باقی مانده است. برندگان قادر خواهند بود با اجاره کردن ۱ اسلات روی زنجیره رله برای حداکثر مدت ۹۶ هفته (با قابلیت تمدید) به شبکه متصل شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *