پرداخت کریپتویی در فروشگاه‌های گوچی

برند مد ایتالیایی گوچی(Gucci) اعلام کرده است که تا پایان ماه جاری در پنج فروشگاه خود در ایالات متحده پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد و قصد دارد این سرویس را به تمام 111 فروشگاه خود در آمریکای شمالی گسترش دهد.
گوچی 12 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، اتریوم (ETH)، رپد بیت کوین (WBTC)، لایت کوین (LTC)، شیبا اینو (SHIB)، دوج کوین (DOGE) و پنج استیبل کوین دلار آمریکا را می پذیرد.
به مشتریانی که در فروشگاه‌های خود در مکان‌های آزمایشی در نیویورک، لس‌آنجلس، میامی، آتلانتا و لاس‌وگاس با رمزارز پرداخت می‌کنند، ایمیلی با یک کد QR ارسال می‌شود تا از طریق کیف پول دارایی دیجیتال خود پرداخت کنند. کارمندان شروع به آموزش در زمینه رمزارزی، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و Web3 کرده‌اند تا برای راه‌اندازی آماده شوند.

گوچی با خرید زمین مجازی در سندباکس در ماه فوریه به Web3 گسترش بیشتری داده است و یک تجربه خرده فروشی مجازی شبیه فروشگاه الکترونیکی Vault خود ایجاد کرده است.
Gucci Vault یک فروشگاه مفهومی آنلاین است که «حضور گوچی در متاورس» را نشان می‌دهد و مجموعه‌ای انتخاب شده توسط مدیر خلاق گوچی قدیمی را به نمایش می‌گذارد.
همچنین برندهای سطح بالا و لاکچری وارد فضای کریپتو و وب 3 شده اند. در ماه مارس Off-white شروع به پذیرش پرداخت با شش رمز ارز در فروشگاه های شاخص خود در پاریس، میلان و لندن کرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *