پرداخت های کاردانو اکنون می تواند برای بیش از هفت میلیون کسب و کار در دسترس باشد

 این در حالی است که پلاگین ADA Pay به عنوان بخشی از چالش کاتالیست پروژه COTI توسعه یافته است که برای مشاغل متوسط Odoo راه اندازی شده است.

Odoo یک راه حل منبع باز برای برنامه های کاربردی تجاری با بیش از هفت میلیون کاربر از شرکت های نوپا گرفته تا شرکت های بزرگ است.

همانطور که در یک پست وبلاگی توضیح داده شد، راه حل ADA Pay یکی از مراحل اساسی آوردن ADA به جامعه باقی می ماند. سیستم پرداخت ADA برای شرکت ها که بر روی بلاک چین کاردانو ساخته شده است، به بازرگانان کمک می کند تا ADA را به عنوان یک گزینه پرداخت با تسویه سریع بپذیرند.

COTI در مشارکت خود در چالش کاتالیزور پروژه کاردانو از چندین تیم دعوت کرد تا راه‌ حل‌ های پلاگین ADA Pay را برای ادغام در پلتفرم‌ های مختلف تجارت الکترونیک ایجاد کنند.

کیف پول Flint اکنون برای IOS و Android در دسترس است

طبق به‌ روزرسانی‌ های اخیر به اشتراک‌ گذاشته‌ شده، Flint Wallet، یک افزونه اولیه وب، اکنون دارای برنامه‌ های iOS و Android است که امکان استفاده از آن را در وب و همچنین در تلفن‌ های همراه برای کاربران ممکن می‌سازد.

کیف پول Flint که به کاربران امکان مدیریت و ارسال دارایی‌ ها بر روی بلاک چین کاردانو را می‌ دهد، با قابلیت همکاری با بلاک‌ چین‌ هایی مانند الگورند، سولانا و اتریوم نیز ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *