پالیگان از زمان راه‌اندازی مکانیسم سوزاندن ۶۵۰ هزار توکن را از گردش خارج کرده است

همانطور که توسط بروزرسانی‌ های اکوسیستم پالی‌گان (Polygon) به اشتراک گذاشته شده است، از زمان راه‌اندازی ارتقاء EIP-1559 در شبکه اصلی پالی‌گان در ژانویه بیش از ۶۵۰،۰۰۰ MATIC سوزانده شده است.

ارتقاء مورد انتظار EIP-1559 که در ژانویه  راه اندازی شد، به توکن بومی پالی‌گان یعنی MATIC اجازه می دهد تا در یک پروسه سه مرحله ای سوزانده شود، که ابتدا در پالی‌گان آغاز شده و سپس در اتریوم تکمیل می شود. این عمل مشابه تراکنش برداشت در پالی‌گان است، اما به جای اینکه رمزارزها توسط کاربر دریافت شوند، سوزانده شده و از کل عرضه حذف می شوند.

هر بار که کاربر یک تراکنش انجام می‌دهد، کارمزد پایه روی قرارداد سوزاندن در پالی‌گان قفل می‌شود و کارمزد اولیه به اعتبارسنج پرداخت می‌شود. هنگامی که MATIC در قرارداد توکن سوزی جمع شد، کاربران می توانند فرآیند سوزاندن را در پالی‌گان آغاز کنند.

پالی‌گان دارای عرضه ثابت ۱۰ میلیاردی است، بنابراین طبق تجزیه و تحلیل ها، توکن سوزی سالانه، ۰/۲۷٪ از کل عرضه MATIC را شامل می‌شود.

در هفته گذشته، ارائه‌دهنده خدمات مالی Stripe اعلام کرد که کسب و کارهای آن مجاز به پرداخت اولیه با استفاده از استیبل کوین های USDC بومی شبکه پالی‌گان هستند.

پالی‌گان همچنین از Supernets پرده برداری کرد، یک زیرساخت بلاک چین مقیاس پذیر که هدف آن تحریک پذیرش گسترده پالی‌گان و Web3 است. پالی‌گان می‌گوید هدفش این است که پذیرش انبوه را به Web3 بیاورد و بنابراین Supernets را گامی بزرگ در جهت دستیابی به این هدف می‌داند و ۱۰۰ میلیون دلار برای توسعه و پذیرش آن سرمایه‌گذاری کرده است. این وجوه برای استخراج نقدینگی، قراردادهای توسعه و تحقیقات و همچنین کمک های بلاعوض استفاده می شود.

در فوریه، پالی‌گان حدود ۴۵۰ میلیون دلار از طریق فروش خصوصی توکن MATIC در یک دور تأمین مالی به رهبری Sequoia Capital India، با مشارکت SoftBank Vision Fund 2 ،Galaxy Digital ،Galaxy Interactive ،Tiger Global ،Republic Capital و سایر سرمایه گذاران جمع آوری کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *