وزیر اقتصاد برمودا سقوط اخیر بازار ارزهای دیجیتال به رشد صنعت ارز دیجیتال ما کمک می‌کند

جیسون هیوارد(Jason Hayward)، وزیر اقتصاد و کار برمودا(Bermuda’s Minister of Economy and Labor)، معتقد است این جزیره توانایی تبدیل شدن به مرکز جهانی صنعت ارزهای دیجیتال را دارد. از سوی دیگر، این سیاستمدار افزود این بخش باید تحت یک چارچوب نظارتی جامع عمل کند تا سرمایه گذاران بتوانند در رویدادهایی مانند فروپاشی اخیر لونا و استیبل کوین لونا (Luna/UST) از حمایت بیشتری برخوردار شوند.

سقوط کریپتو برای برمودا نگران کننده نیست

وزیر اقتصاد و کار برمودا، جیسون هیوارد، سقوط اخیر در بازار ارزهای دیجیتال را یک رویداد نامطلوب نمی بیند. به نظر او، این حتی می تواند به هدف جزیره برای تبدیل شدن به یک مرکز دارایی دیجیتال کمک کند:

ما از کاهش اخیر ارزش در قیمت ارزهای دیجیتال آگاه هستیم و مطمئن هستیم که این امر، توانایی جزیره را برای تبدیل شدن به یک مرکز رمزنگاری تهدید نمی کند. این رکود در صنعت احتمالاً هدف ما را پیش خواهد برد و بر رشد بلندمدت و نقش ما در این بخش، تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

هیوارد یادآور شد که مقامات برمودا در سال 2018 آغوش خود را به روی فضای ارزهای دیجیتال باز کردند. این دولت حتی در بازار نزولی در سال 2018 به عنوان مدافع این طبقه دارایی ایستاد و اشاره کرد که این حمایت می تواند در طول کاهش فعلی حفظ شود.

با این وجود، هیوارد عقیده دارد که به دلیل از بین رفتن توکن بومی Terra و استیبل کوین الگوریتمی UST، ایجاد مقررات مناسب ضروری است. او افزود که چنین نظارتی می تواند ضرر سرمایه گذاران آینده را محدود کند.

به گفته دیوید شوارتز(David Schwartz)، رئیس انجمن تجارت بین المللی و مالی(President of the Financial & International Business Association) برمودا از نظر ایجاد زیرساخت برای مشاغل رمزنگاری و اعمال مقررات مناسب در بین رهبران جهان است. مقامات محلی همچنین کنترل‌های مبارزه با پولشویی را تشدید کرده‌اند و بر آن نظارت دارند تا ببینند آیا بیت‌کوین(Bitcoin) یا آلت‌کوین‌ها در معاملات غیرقانونی شرکت می‌کنند یا خیر.

قانون تصویب شده در سال 2018، همه شرکت‌های ارز دیجیتال در برمودا را ملزم می‌کند که از اداره پولی برمودا (BMA) مجوز بگیرند. سازمان نظارت مالی جزیره همچنین صنعت بیمه داخلی و بیمه مجدد را کنترل می کند.

BMA به 14 شرکت رمزنگاری چراغ سبز نشان داده است تا در خاک محلی فعالیت کنند، که برخی از شرکت های قابل توجه از سیرکل (Circle)، بلاک فای (BlockFi) و بیترکس (Bittrex) عبارت میباشند.

مراکز رمزنگاری در سراسر جهان

هنگام صحبت از کشورهایی با موضع مثبت در صنعت دارایی دیجیتال، پرتغال و جبل الطارق قابل ذکر هستند. اولی، این طبقه دارایی را به عنوان یک ارز تلقی می کند و مالیات بر ارزش افزوده یا سایر مالیات ها را بر سرمایه گذاران محلی تحمیل نمی کند. اخیراً، مقامات این کشور برای اجرای چنین مالیاتی تلاش کردند اما در نهایت این پیشنهاد را رد کردند.

قلمرو برون مرزی بریتانیا، جبل الطارق نمونه دیگری است و دارای یک رژیم رمزنگاری تنظیم‌شده است که برای محافظت از کسب‌وکارهایی که با این طبقه دارایی سروکار دارند، طراحی شده است و از نظر پذیرش بلاک چین در میان رهبران قرار دارد.

چندی پیش، صرافی پیشرو در چین، هیوبی (Huobi)، قصد خود را برای انتقال عملیات معاملات اسپات، نشان داد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *