وجوه واریزی به شبکه آپتیمیزم ۸۰۰ درصد رشد داشته است

با انتشار آتی اتریوم 2.0، سرمایه‌گذاران تعداد بسیار زیادی از اتر را به قرارداد هوشمند آپتیمیزم(Optimism) واریز کردند که مقداری برابر با 40000 کوین می باشد که این طی 90 روز گذشته بی سابقه بود.
علاوه بر افزایش شدید واریزی ها، Optimism شاهد افزایش حجم معاملات بود که یک نشانه بنیادی قوی است که می‌تواند نشان دهد که رالی فعلی توکن OP مملو از معاملات می باشد و ممکن است پس از انتشار به‌روزرسانی اتریوم شاهد کاهش سریع حجم باشیم.

تحلیلگران Santiment مدل های امواج الیوت را برای Optimism پیشنهاد کردند که نشان می دهد این دارایی در «موج تصحیح» بعدی شتاب خود را از دست می دهد. با توجه به ارزش بازار نسبتاً پایین و حجم دارایی، مشخص نیست که آیا مدل قیمت امواج الیوت در این مورد قابل اجرا است یا خیر.
حجم اجتماعی(Social volume) شاخص دیگری است که اغلب توسط Santiment استفاده می‌شود و معمولاً تعداد تعاملات بین کاربران و هشتگ‌ها و روندها را در رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر نشان می‌دهد. متأسفانه حجم اجتماعی برخلاف حجم معاملات و قیمت توکن OP در بازار است.
به دلیل فقدان سابقه معاملاتی، همه اندیکاتورهای تکنیکال برای توکن Optimism در دسترس نیستند، به همین دلیل است که پیش بینی و تجزیه و تحلیل به بازه های زمانی کوتاه مدت محدود می شود. در حال حاضر، هر دو بازه زمانی درون روز و روزانه نشان می‌دهند که OP در منطقه بیش فروش است، که با توجه به افزایش 140 درصدی، بی‌معنی است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *