هیئت‌مدیره توییتر از سهامداران خواست تا به پیشنهاد ایلان ماسک رأی مثبت دهند

هیئت مدیره توییتر، به اتفاق آرا توصیه کرده است که سهامداران به نفع ایلان ماسک برای تصاحب توییتر رای دهند.
هیئت مدیره توییتر در ابتدا پیشنهاد خرید 44 میلیارد دلاری را با قیمت 54.20 دلار به ازای هر سهم در اواخر آوریل پذیرفت و تایید سهامداران آخرین مانع برای عبور از این معامله بود.
بر اساس پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در 21 ژوئن هیئت مدیره توییتر به اتفاق آرا تشخیص داد که توافق ادغام مطلوب است و از سهامداران خواسته است تا به این معامله رای مثبت دهند.
هیئت مدیره اعلام کرد که توییتر میزبان یک جلسه مجازی، در تاریخی نامشخص، برای رأی گیری در مورد ادغام خواهد بود که مهلت آن تا 24 اکتبر است.
اگر ادغام انجام شود، سهامداران به ازای هر سهمی که دارند 54.20 دلار نقد دریافت خواهند کرد و با قیمت سهام توییتر در زمان نگارش 38.91 دلار، این معامله تقریباً 39 درصد حق بیمه را نشان خواهد داد.

به نظر می رسد این تصاحب در اوایل این ماه پس از اینکه ماسک هیئت مدیره توییتر را به دلیل ارائه ندادن داده های مربوط به تعداد کاربران جعلی در این پلتفرم مورد هدف قرار داد و تهدید کرد که در صورت عدم تحویل داده ها، پیشنهاد خود را پس می گیرد، آشکار شد.
هیئت مدیره از آن زمان موافقت کرده است که داده ها را با ماسک به اشتراک بگذارد و این مشکل حل شده است. بسیاری از ناظران بر این باور بودند که ماسک در نتیجه سقوط قیمت سهام از زمانی که پیشنهاد خرید برای اولین بار ارائه شد، تلاش می کرد تا از معامله خارج شود.
نشانه‌ای مبنی بر اینکه ماسک به‌طور جدی قصد دارد تا تصاحب خود را به پیش ببرد، در 16 ژوئن زمانی که مدیرعامل تسلا برای اولین بار در جلسه پرسش و پاسخ در مورد برنامه‌های خود برای شرکت، با کارکنان صحبت کرد.
طبق رونوشت فاش شده تماس منتشر شده توسط Vox، ماسک پیشنهاد کرد که می‌تواند به دنبال ادغام میزبانی از پرداخت‌های دیجیتال در این سرویس باشد.

ربات‌ها و تأیید حساب‌ها نیز یکی دیگر از مسائلی بود که او بر آن تأکید کرد. ماسک ارزش معرفی حساب‌های تأیید شده پولی را برای این که کاربران را قادر سازد بین کاربران واقعی و جعلی تمایز قائل شوند، بیان کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *