هویت چهار بنیانگذار کلوپ BAYC فاش شد

چند روز پس از اینکه کتی نوتوپولوس در گزارشی در Buzzfeed هویت دو تن از بنیانگذاران کلوپ مرموز بورد ایپ یات (Bored Ape Yacht Club) یعنی گوردون گونر و گاراگمل (Gordon Goner and Garagmel) را برخلاف خواست آنها فاش کرد، دو نفر دیگر از خالقان این مجموعه توکن های غیرمثلی (NFT) خارق العاده هویت خود را در توییتر فاش کردند.

کاربری با نام Emporer Tomoato Ketchup همراه با عکسی از خود در توییتر نوشت: «به نظر می رسد دوستان با دهن لقی بند را به آب دادند! سلام، من کرم (Kerem) هستم».

در همین زمان کاربری دیگر با نام Sass  نیز همراه با عکسی از خود در توییتر نوشت: “بفرمایید، من زیشان (Zeshan) هستم. از آشنایی با شما خوشحالم!»

به این ترتیب، هویت هر چهار نفر خالق BAYC یعنی، گرگ سولانو (Greg Solano) ، ویلی آرونو (Wylie Aronow)، کرم (Kerem) و زیشان (Zeshan) مشخص شد.

بنیانگذاران BAYC درباره دلیل گمنام ماندن خود تاکنون می‌گویند: « ناشناس ماندن یا استفاده از نام مستعار در میان بنیان‌گذاران صنعت کریپتو تاریخی طولانی دارد؛ مردم مشخصاً ترجیح می دهند از حریم خصوصی خود در این فضا محافظت کنند. اما به همان اندازه برای ما اعتماد مهم است».

گفتنی است که مجموعه NFTهای محبوب پروژه Bored Ape Yacht Club اکنون بالغ بر 5 میلیارد دلار ارزش دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *