نهنگ‌‌‌‌‌‎های کاردانو از ماه مارس بیش از ۱۹۰ میلیون واحد کاردانو را به اندوخته‌‌‌‌‌‌‎های خود اضافه کرده‌‌‌‌‎اند

بر اساس جدیدترین داده های Santiment، بزرگترین آدرس های کاردانو در شبکه حدود ۲۰۰ میلیون از این رمزارز را جمع آوری کردند. این داده ها باید برای هولدرهای ADA که هفت ماه دامپ را تجربه کرده اند، خوشحال کننده باشد.

همانطور که معیارهای زنجیره ای ارائه شده نشان می دهند، نهنگ های ADA به طور فعال دارایی های خود را از دسامبر ۲۰۲۱ به فروش می رساندند در حالی که این روند تنها چند هفته پیش تغییر کرد. این تغییر در روند به احتمال زیاد به سطوح بالای بیش فروش کاردانو مرتبط است.

رشد عظیم صنعت DeFi نیز جابه‌جایی وجوه در آدرس‌ های نهنگ‌ ها را دنبال کرد، زیرا TVL کاردانو به بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در وجوه قفل شده در پلتفرم‌ های مختلف و قراردادهای هوشمند رسید.

واگرایی عملکرد قیمتی کاردانو
طبق نمودار روزانه ارائه شده توسط TradingView، در حالی که نهنگ ها به طور فعال ADA را استیک می‌کنند، به نظر نمی رسد که قیمت دارایی اصلی کاردانو مورد توجه قرار گیرد. همانطور که این نمودار نشان می دهد، ADA تقریبا ۳۵ درصد از ارزش خود را از زمان رسیدن به بالاترین سطح محلی اخیر در ۱ آوریل از دست داده است.

اما در حالی که واگرایی با توزیع وجوه فعلی نهنگ‌ ها در بازار به وضوح دیده می‌شود، همبستگی بین همان معیار و عملکرد قیمت ADA در محدوده آگوست  تا آوریل کاملاً با حرکت وجوه در کیف‌پول‌ های بزرگ ADA سازگار است.

چنین روندی کنترل قوی نهنگ ها بر ADA را نشان می دهد زیرا عملکرد آنها حرکت ADA را مشخص می کند. به نظر نمی رسد حجم معاملات کوچکی که در ماه های مارس و آوریل شاهد آن بودیم، مسیر بلندمدت کاردانو را تغییر دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *