نهنگ‌های اتریوم قبل از ادغام دارایی‌های خود را به صرافی‌ها منتقل می‌کنند

بلاک چین اتریوم یکی از بزرگ‌ترین بروزرسانی‌ها را از زمان آغاز به کار خود در پیش دارد و قرار است از اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) مهاجرت کند.

تاریخ ادغام برای ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) برنامه‌ریزی شده است. اتریوم پس از اعلام تاریخ ادغام در ماه جولای (تیر) به بالاترین قیمت شش ماهه خود یعنی بیش از ۲۰۰۰ دلار رسید اما نتوانست جایگاه خود را تثبیت کند.

به نظر می‌رسد که با نزدیک شدن به ادغام، احساسات صعودی رو به کاهش است. تعداد قابل توجهی از نهنگ های اتریوم کاهش شدیدی را در ذخایر خود داشته‌اند.

داده‌های شرکت تحلیلی Santiment نشان می‌دهند که گپ بین ۱۰ آدرس‌ بزرگ نهنگ‌های اتریوم و آدرس‌های صرافی‌ها در حال بسته شدن است. در طول سه ماه گذشته، نهنگ‌های برتر مقدار قابل توجهی اتریوم را به صرافی‌ها ارسال کرده‌اند و موجودی آدرس‌های صرافی‌ها شاهد افزایش ۷۸ درصدی بوده‌ است.

جریان کریپتو به صرافی‌ها به عنوان یک احساس نزولی در نظر گرفته می‌شود و اغلب معامله‌گران برای کسب سود از فروش رمزارزهای خود این کار را می‌کنند. افزایش ورود اتریوم به صرافی‌ها نشان می‌دهد که نهنگ‌ها انتظار دارند قیمت در آینده نزدیک کاهش یابد.

ادغام نشان‌دهنده تکمیل دومین مرحله از سه مرحله انتقال اتریوم به PoS است. فرآیند انتقال به PoS در دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۹۹) با راه‌اندازی زنجیره Beacon آغاز شد.

فاز فعلی قرار بود تا اواسط سال ۲۰۲۱ تکمیل شود، اما به دلیل تاخیرهای متعدد، اکنون برای سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. فاز سوم بسیار مهم است و قصد دارد ویژگی‌هایی مانند اشتراک‌گذاری و کاهش قابل توجه مصرف انرژی بلاک چین را معرفی کند.

رویداد ۱۵ سپتامبر یک نقطه عطف مهم برای اتریوم محسوب می‌شود، با این حال، ادغام تنها به معنای تغییر اجماع ماینینگ است. مزایای کلیدی مانند ظرفیت تراکنش بالاتر، گس فی کمتر و کاهش مصرف انرژی همگی پس از تکمیل فاز سوم حاصل خواهند شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *