نهاد قانونی مالزی صرافی هوبی را در لیست هشدار سرمایه‌گذاران قرار داد

کمیسیون اوراق بهادار (SC) مالزی روز دوشنبه بیانیه‌ای در رابطه با فعالیت‌های Huobi در این کشور صادر کرد. طبق این بیانیه، این صرافی اکنون در لیست هشدار سرمایه‌گذاران SC قرار گرفته است.

تنظیم‌کننده‌های مالی مالزی می‌گویند Huobi یک صرافی دارایی‌های دیجیتال را در این کشور بدون ثبت رسمی در SC راه‌اندازی کرده است.

شورای عالی امنیت در توییت بعدی خود اعلام کرد هر ساختاری در داخل این کشور که فعالیت‌های بازار سرمایه را انجام یا ارائه می‌دهد، نیاز به دریافت تاییدیه دارد. ساختارهایی که چنین تأییدیه‌ای را دریافت نمی‌کنند، نهادهای بدون مجوز یا ثبت نشده در نظر گرفته می‌شوند. مقامات محلی می‌گویند که از سرمایه‌گذاران “به شدت” خواسته می‌شود تا در چنین نهادهایی سرمایه‌گذاری نکنند.

علاوه بر این، شورای عالی امنیت تاکید کرد هر کسی که از چنین خدماتی استفاده می‌کند، در خطر قرار دارد و نمی‌تواند زیان‌های پولی خود را به صورت قانونی پیگیری کند.

در بیانیه رسمی گروه Huobi بیان شده که انطباق، ستون اصلی مدل کسب‌وکار این صرافی در هر کشوری است:

«ما در حال حاضر در حال مذاکره با مقامات نظارتی مالزی در مورد حضور خود در بازارهای محلی مالزی هستیم.»

در کشورهایی مانند استرالیا و ایالات متحده، Huobi در حال برداشتن گام‌هایی در جهت توسعه این صرافی است.

در حالی که این صرافی در برخی کشورها در جهت درستی گام برمی‌دارد، اما در کشورهایی مانند تایلند و نیوزلند مشکلاتی برایش وجود دارد. شعبه تایلند Huobi اخیراً تعطیل شده زیرا نتواسنته مشکلات عمده سیستماتیک خود را برطرف کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *