نظرسنجی بنک آف اَمریکا ۹۰ درصد از بزرگ‌سالان آمریکایی قصد دارند ارز دیجیتال بخرند

جیسون کوپفربرگ ( Jason Kupferberg)، تحلیلگر بانک آو امریکا (BOA) در مصاحبه روز دوشنبه خود با CNBC درباره نظرسنجی اخیر این بانک صحبت کرد. این تحلیلگر با اشاره به حجم نمونه بسیار قابل توجه این پیمایش توضیح داد که این نظرسنجی در اوایل ماه جاری و پس از فروپاشی شبکه ترا و استیبل کوین UST انجام شده و بیش از 1000 بزرگسال آمریکایی در آن شرکت کرده اند.

نتیجه جالب توجه ایننظرسنجی حاکی از آن بود که 90 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که قصد دارند ظرف 6 ماه آینده رمزارز خریداری کنند. علاوه بر این، 30 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که قصد ندارند رمزارز خود را در شش ماه آینده بفروشند.

استفاده از ارزهای رمزپایه به عنوان یک روش پرداخت

در این نظرسنجی، بانک آو امریکا بررسی کرده است که آیا مصرف کنندگان فکر می کنند در آینده نزدیک از ارزهای رمزنگاری شده برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات دریافتی استفاده می کنند یا خیر. بر اساس نتایج، بیش از 39 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که از ارزهای دیجیتال به عنوان وسیله ای برای پرداخت خریدهای آنلاین خود استفاده می کنند.

وی افزود که ویزا کارت کوین بیس به افراد اجازه می دهد تا در هر جایی که ویزا کارت پذیرفته شده است، از ارزهای دیجیتال خود برای پرداخت استفاده کنند. وی خاطرنشان کرد که فروشندگان برای پذیرش ارزهای دیجیتال مجبور نیستند ثبت نام کنند زیرا این دارایی ها قبل از رسیدن به دست آنها، به ارزهای فیات تبدیل می شوند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *