نسیم طالب اگر بیت کوین به ۱۰۰هزار دلار برسد باز هم شکست‌خورده است

طرفداران بیت کوین روی بازگشت احتمالی قیمت شرط بندی می کنند که قدرت اعتقاد آن ها به این رمزارز را ثابت می کند. با این حال، به گفته نسیم طالب، حتی اگر این رمزارز پرچمدار در طی یک بازار صعودی دیگر به 100000 دلار هم برسد، باز هم شکست خواهد خورد.

این ریاضیدان مشهور توضیح می دهد که رمزارز پیشرو به عنوان محافظی در برابر تورم شکست خورده است. در واقع برخلاف خواص ضد تورمی عمل کرده است.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، طالب معتقد است که زمستان جاری رمزارزها ممکن است به یک “عصر یخبندان” کامل تبدیل شود، به این معنی که قیمت ها برای مدت طولانی (شاید هرگز) بهبود نخواهند یافت.

نویسنده «قوی سیاه» همچنین «طرفداران بیت کوین» مانند نجیب ابوکیله، رئیس‌جمهور السالوادور را مورد هدف قرار داده است که همچنان در توییت اخیر خود ادعا می‌کنند که بیت‌ کوین برای خرید مناسب است. این رئیس جمهور که خود را “باحال ترین دیکتاتور جهان” معرفی می کند، همچنان به قمار کردن پول مالیات دهندگان ادامه می دهد. اوایل این هفته، ابوکیله 80 بیت کوین دیگر خرید، علیرغم اینکه السالوادور، یکی از فقیرترین کشورهای نیمکره غربی، بیش از 50 میلیون دلار به دلیل خریدهای بی‌ موقع بیت‌ کوین خود از دست داده بود.

ابوکیله در توییت خود از کسانی که در طرف دیگر معاملات هستند به خاطر “فروش ارزان” بیت کوین تشکر کرد.

بزرگترین رمزارز جهان در حال حاضر 72.33 درصد از اوج رکورد تاریخی خود کاهش یافته است. در صرافی Bitstamp در زمان انتشار این خبر با قیمت 19082 دلار مبادله می شود.

در ماه می (اردیبهشت)، الخاندرو زلایا، وزیر دارایی السالوادور نگرانی‌ های فزاینده در مورد خریدهای رمزارزی ابوکیله را رد کرد و توضیح داد که این خریدها تنها بخش کوچکی از بودجه سالانه کشور را تشکیل می‌ دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *