نزدیک به ۷/۵ میلیارد دلار اتریوم (با نرخ ارز فعلی) از ژانویه از صرافی های متمرکز خارج شده است

 این شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای گزارش می دهد که نزدیک به ۲/۵۶ میلیون اتر از صرافی های متمرکز تنها در چهار ماه ابتدایی سال ۲۰۲۲ خارج شده اند.

با توجه به نوسانات تجربه شده در ماه آوریل اتریوم ماه قبل را با کاهش ۱۷ درصدی در حدود سطح ۲۷۱۶ دلاری به پایان رساند. تحلیل‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که مقدار اتر در صرافی‌ها به سرعت در حال کاهش است، که ممکن است نشانه‌ای صعودی برای آن باشد.

به نظر می رسد که این نشان می دهد سرمایه گذاران اتریوم برای درازمدت روی آن سرمایه گذاری کرده اند. در نتیجه، مهاجرت مداوم رمزارزها به کیف پول های سرد می تواند نشانه ای از نوسانات طولانی مدت قیمت باشد. این به این دلیل است که نهنگ ها اغلب ارزهای دیجیتال را از صرافی ها دور می کنند تا آنها را برای مدت طولانی نگه دارند.

در زمان انتشار این مقاله، اتریوم با قیمت ۲۹۲۳ دلار معامله می شد و در ۲۴ ساعت گذشته اندکی افزایش داشته است. پس از رسیدن به رکورد ۴۸۹۱ دلاری در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۱ اتریوم ۴۰/۱۸ درصد از این اوج فاصله گرفته است.

پذیرش اتریوم افزایش می یابد
پذیرش اتریوم به عنوان یک روش پرداخت در حال افزایش است. صاحب یک ملک ۶/۵ میلیون دلاری در گرینویچ مایل است رمزارزها، یعنی بیت کوین یا اتریوم را به عنوان یک روش پرداخت بپذیرد. به گفته نماینده فروش، این پذیرش اولین مورد از نوع خود در شهر مجلل کانکتیکات است. دانشگاه بنتلی به یکی از اولین دانشگاه‌های ایالات متحده تبدیل شده است که ارزهای دیجیتال از جمله بیت‌کوین، اتریوم و استیبل کوین USD Coin را برای پرداخت شهریه و کمک‌های مالی می‌پذیرد.

 جفری کندریک (Geoffrey Kendrick)، رئیس بخش تحقیقات ارزهای دیجیتال در غول بانکداری بریتانیایی استاندارد چارترد (Standard Chartered)، معتقد است که قیمت اتریوم همچنان می‌تواند به هدف بلندمدت ۳۵،۰۰۰ دلار دست یابد.

به گفته کندریک، انتقال قریب الوقوع به الگوریتم اثبات سهام با نام Merge مطمئناً به نفع قیمت اتریوم خواهد بود. بر اساس گزارش ها، پس از یک سری تاخیر، این ارتقای شبکه مورد انتظار در اواخر امسال انجام می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *