نحوه استخراج دوج کوین

Dogecoin ( DOGE ) یک کوین مبتنی بر میم است که در سال 2021 مورد توجه بسیاری قرار گرفت و ارزش آن در ابتدای سال به شدت افزایش یافت. همانطور که Dogecoin و تاریخچه آن ممکن است سرگرم کننده باشد، به نظر می رسد که ارز دیجیتال مبتنی بر میم اینجا باقی بماند. این یک جامعه وفادار دارد که با حفظ سکه های DOGE با وجود نوسانات بازار، از آن حمایت می کند.

با توجه بسیار زیاد و افزایش شدید ارزش، افراد زیادی علاقه مند به سرمایه گذاری در Dogecoin هستند. یکی از راه های کسب درآمد از طریق استخراج DOGE است. درست مانند سایر ارزهای دیجیتال، استخراج نقش مهمی در کمک به عملکرد شبکه ایفا می کند.

برای کسانی که به دنبال استخراج Dogecoin هستند، شما خوش شانس هستید زیرا DOGE مانند بسیاری از سکه های محبوب دیگر نیست که به منابع گسترده ای برای شروع استخراج نیاز دارند. ممکن است شما با استخراج Dogecoin ثروتمند نشوید، اما می تواند راهی برای جمع آوری چند سکه باشد.

ادامه دهید Dogecoin برای کسب اطلاعات بیشتر، به خواندن این پست در مورد نحوه استخراج 

درباره Dogecoin

داستان کوتاه این است که Dogecoin یک ارز دیجیتال است که در سال 2013 راه اندازی شد . در حالی که در ابتدا به عنوان یک شوخی راه اندازی شد، ایده سکه به سرعت مطرح شد، زیرا جامعه ایده یک سکه ارز دیجیتال را دوست داشت که خودش را خیلی جدی نمی گرفت.

Fast-Forward و Dogecoin یک ارز رمزپایه معتبر است که از طریق تعداد افرادی که از آن برای سرمایه گذاری استفاده می کنند، ارزش بالایی دارد. در حالی که Dogecoin از بسیاری جهات مانند سایر ارزهای دیجیتال است، در مقایسه با ارزهای رمزپایه محبوب مانند بیت کوین ( BTC ) تفاوت هایی دارد. به عنوان مثال، دوج کوین و بیت کوین هر دو دارای یک بلاک چین هستند و هر دو از رمزنگاری برای ایجاد بلاک و تأیید تراکنش ها استفاده می کنند. با این حال، بیت کوین از SHA-256 به عنوان الگوریتم هش خود استفاده می کند در حالی که Dogecoin از Scrypt استفاده می کند.

مثال دیگر این است که بسیاری از ارزهای دیجیتال سقفی برای تعداد کل سکه هایی دارند که می توان تولید کرد. با Dogecoin، تعداد نامحدودی سکه قابل استخراج وجود دارد. با این حال، تورم با محدود کردن تعداد سکه های قابل استخراج در هر سال کنترل می شود.

همچنین، می‌توان بدون راه‌اندازی یک مرکز استخراج گران قیمت از استخراج Dogecoin بهره برد، در حالی که برای اکثر مردم، استخراج بیت‌کوین یک امکان واقعی نیست.

تفاوت نهایی و مهم این است که شما نمی توانید به طور مستقیم Dogecoin را استخراج کنید. Dogecoin از مدل استخراج مستقیم به عنوان راهی برای محافظت از خود در برابر احتمال حمله 51 درصدی فاصله گرفت. اگر می خواهید از طریق ماینینگ دوج کوین به دست آورید، باید سکه دیگری استخراج کنید و سپس پاداش را می توان به دوج کوین تبدیل کرد.

استخراج دوج کوین

استخراج کریپتو روشی است که سکه های جدید کریپتو ضرب می شود. با این حال، چیزی بیش از این برای آن وجود دارد. به جای استخراج مانند یک ماده معدنی، این نوع استخراج با استفاده از قدرت محاسباتی برای حل پازل های رمزنگاری انجام می شود.

در یک مفهوم اساسی، تراکنش‌هایی که از سکه‌ها استفاده می‌کنند در قالب بلوک‌ها دسته‌بندی می‌شوند. این بلوک‌ها به‌عنوان پازل‌های رمزنگاری منتشر می‌شوند و استخراج‌کنندگان از قدرت محاسباتی خود برای حل پازل برای پردازش بلوک‌ها استفاده می‌کنند. ماینر با حل بلوک ها به اجرای شبکه کمک می کند زیرا این کار برای اعتبارسنجی تراکنش ها و ایمن سازی شبکه ضروری است. به عنوان پاداش، ماینری که ابتدا بلاک را حل می کند، در سکه های جدید پرداخت می شود.

در دنیای استخراج کریپتو، داشتن قدرت محاسباتی بیشتر به ماینر برتری می دهد. هرچه قدرت بیشتری داشته باشید، هش های بیشتری را می توانید حل کنید و این شانس شما را برای تبدیل شدن به اولین ماینری که بلاک را حل می کند و پاداش دریافت می کند، افزایش می دهد.

از زمان ادغام با Litecoin، Dogecoin از استخراج کمکی اثبات کار (PoW) استفاده می کند. به جای استخراج مستقیم Dogecoin از طریق PoW، Dogecoin را می توان با استخراج سکه های دیگری که شبکه استخراج خود را بر روی الگوریتم Scrypt اجرا می کنند، به دست آورد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که استخراج Dogecoin را بسیار جذاب می کند این است که شما گزینه هایی برای استخراج انفرادی و استخراج استخر دارید. این همان چیزی است که تقریباً هر کسی می‌تواند بدون نیاز به اتاقی پر از تجهیزات استخراج، چند سکه را روی هم بگذارد.

با استخراج انفرادی، شما به تنهایی در حال ماینینگ هستید. این بدان معناست که شما مالک تمام تجهیزات ماینینگ هستید و تمام هزینه ها را بر عهده می گیرید. با این حال، نکته مثبت این است که شما مجبور نیستید هیچ یک از پاداش ها را به اشتراک بگذارید. با استخراج استخر، موجودیت های مختلف منابع محاسباتی خود را برای حل بلوک ها و کسب سکه به یکدیگر می پیوندند. در حالی که باید پاداش ها را به اشتراک بگذارید، هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و استخراج Dogecoin را برای افراد بیشتری امکان پذیر می کند.

  نیاز داریدDOGEآنچه برای استخراج

صرف نظر از اینکه قصد دارید منابع خود را تجمیع کنید یا عملیات استخراج خود را شروع کنید، مواردی وجود دارد که برای شروع به آنها نیاز دارید. استخراج استخر بهترین گزینه برای مبتدیان است زیرا هزینه ورودی کمتری دارد. همچنین، کسب درآمد به عنوان یک ماینر انفرادی دشوار است.

اولین چیزی که نیاز دارید یک کیف پول Dogecoin است. این جایی است که سکه هایی را که استخراج می کنید ذخیره می کنید. به راحتی می توانید کیف پول های سازگار را در وب سایت Dogecoin پیدا کنید. در کنار آن، مجموعه ای از کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری در دسترس دارید.

اگر فقط به ماینینگ به عنوان سرگرمی برای جمع آوری چند سکه علاقه دارید، می توانید این کار را از هر رایانه شخصی انجام دهید. اکثراً دستگاهی را توصیه می‌کنند که روی ویندوز یا لینوکس کار می‌کند، اما می‌توانید در مک نیز استخراج کنید. در نهایت، باید سعی کنید از ماشینی استفاده کنید که دارای واحد پردازش گرافیکی قدرتمند یا GPU است – چیزی که برای بازی یا ویرایش ویدیو ساخته شده است گزینه خوبی خواهد بود. می‌توانید Dogecoin را با رایانه‌ای استخراج کنید که روی یک واحد پردازش مرکزی یا CPU کار می‌کند، اما آنقدر کارآمد نخواهد بود و مصرف انرژی به سود آن می‌خورد.

اگر در مورد ماینینگ کمی جدی‌تر احساس می‌کنید، باید یک مدار مجتمع ویژه برنامه (ASIC) تهیه کنید، دستگاهی که به طور خاص برای استخراج ساخته شده است. این قدرت محاسباتی شما و تعداد سکه هایی را که می توانید جمع آوری کنید افزایش می دهد، اما هزینه های بالاتری دارند.

البته، اگر به دنبال شروع یک عملیات استخراج انفرادی بزرگ هستید، می توانید چندین ASIC را به هم متصل کرده و آنها را در یک انبار نگهداری کنید. این بدیهی است که برای اکثر افرادی که به دنبال شروع استخراج Dogecoin هستند، هزینه زیادی ندارد.

هزینه بزرگ مرتبط با استخراج کریپتو، برق است. حتی اگر علاقه‌مند به استخراج Dogecoin روی دسکتاپ باشید، برق می‌تواند قبض سنگینی را به همراه داشته باشد. اگر در حال اجرای یک عملیات معدنکاری بزرگ با ردیف‌هایی از ماشین‌ها با یکدیگر هستید، هزینه‌های برق می‌تواند نجومی باشد.

این حتی فقط هزینه های برق برای ماشین ها نیست. تمام این مصرف انرژی مقدار قابل توجهی گرما ایجاد می کند. اگر کنترل نشود، این گرما می تواند به تجهیزات آسیب برساند. علاوه بر تغذیه ماشین‌ها، باید سیستم‌های خنک‌کننده را برای محافظت از ماشین‌های معدن در نظر بگیرید.

این دلیل دیگری است که چرا استخراج استخر می تواند گزینه جذاب تری برای برخی باشد. تنها با در اختیار گرفتن بخشی از قدرت محاسباتی، می توانید هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. با این حال، شما در شبکه ای هستید که هنوز قدرت محاسباتی برای رقابت با سایر عملیات استخراج را دارد.

نحوه استخراج Dogecoin

اکنون که کمی در مورد استخراج Dogecoin می دانید، آماده شروع کار هستید. در اینجا یک راهنمای برای مبتدیانی است که به دنبال استخراج DOGE به عنوان بخشی از یک استخر هستند. اولین چیزی که باید بدانید این است که چندین استخر استخراج Dogecoin وجود دارد که می توانید به آنها ملحق شوید. توصیه می شود برای یافتن استخر استخراج Dogecoin که برای شما مناسب است، کمی تحقیق کنید.

در اینجا چند مرحله کلی وجود دارد که می تواند شما را در اکثر استخرهای ماینینگ راه اندازی کند:

  1. برای دانلود نرم افزار به وب سایت رسمی مراجعه کنید. اگر مرورگر شما دانلود را مسدود کند (این برای نرم افزار ماینینگ معمول است)، باید به وب سایت اجازه دهید.

  2. پس از دانلود فایل، باید آن را از حالت فشرده خارج کنید. اگر نرم افزار استخراج فایل ها را ندارید، می توانید برنامه های رایگانی را دانلود کنید که این امکان را فراهم می کند. فقط روی فایل کلیک راست کرده و مکانی را برای فایل های استخراج شده انتخاب کنید.

  3. با استخراج فایل‌ها، باید فایل را با حقوق مدیر اجرا کنید. اگر مشکلی دارید، ممکن است لازم باشد مجوز برنامه را از طریق فایروال یا برنامه آنتی ویروس خود اعطا کنید.

  4. پس از باز شدن برنامه، روی ادامه کلیک کنید. در این مرحله، شما باید گزینه هایی را برای نرم افزار ماینینگ ببینید.

  5. بسته به سخت افزاری که با آن ماینینگ می کنید چندین گزینه برای نرم افزار ماینینگ وجود دارد، زیرا GPU ها و CPU ها نیازمندی های متفاوتی دارند. یک نرم افزار مناسب باید دانلود شود، و یک بار دیگر، ممکن است لازم باشد نرم افزار را در لیست سفید قرار دهید، اگر توسط برنامه آنتی ویروس شما علامت گذاری شده است.

  6. همچنین باید مطمئن شوید که نسخه مناسب سیستم عامل خود را دانلود می کنید. چه از لینوکس، ویندوز یا مک استفاده می کنید، باید گزینه ای را انتخاب کنید که با سیستم عامل یا سیستم عامل شما مطابقت دارد.

  7. با دانلود نرم افزار ماینینگ، باید فایل ها را استخراج کنید و سپس به اپلیکیشن ماینینگ برگردید. روی نماد پوشه کلیک کنید و به دنبال فایل هایی بگردید که با سیستم عامل و GPU یا CPU شما مطابقت دارند.

  8. هنگامی که نرم افزار استخراج خود را راه اندازی کردید، فضایی برای آدرس کیف پول خود خواهید دید. شما باید آدرس را در آنجا کپی و پیست کنید. این به نرم افزار ماینینگ می گوید که Dogecoin شما را کجا بفرستد.

  9. با تنظیم همه چیز، می توانید روی دکمه شروع کلیک کنید. در این مرحله باید در مرحله استخراج Dogecoin باشید. برای تأیید، باید نرخ هش فعلی خود را در برنامه نمایش دهید.

اگر نرخ هش را در برنامه نمی بینید، باید برخی از عیب یابی ها را انجام دهید. به عنوان یک مرحله ساده، بررسی کنید که نرم افزار ماینینگ تمام مجوزهایی را که برای اجرا بر روی رایانه شخصی شما نیاز دارد، دارد. فراتر از آن، می توانید نسخه ماینری که در حال اجرا هستید را بررسی کنید. ممکن است بتوانید با نصب نسخه قدیمی نرم افزار مشکل را حل کنید.

به همین دلیل است که برای یک مبتدی شروع به استخراج Dogecoin آسان است. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که سهم شما از پاداش بر اساس میزان توان محاسباتی شما خواهد بود. علاوه بر این، استخر ماینینگ هزینه ای دریافت می کند، بنابراین قبل از ثبت نام، استخرها را از نظر هزینه هایی که دریافت می کنند مقایسه کنید.

یکی از نکات مهم در مورد Dogecoin این است که ایده ماینینگ کمی در دسترس است. این امر به ویژه زمانی صادق است که ایده پیوستن به یک استخر معدن را در نظر بگیرید. با این اوصاف، نباید انتظار داشته باشید که استخر ماینینگ سود زیادی به همراه داشته باشد.

حتی با وجود سود ناچیز، استخراج Dogecoin می تواند ارزشمند باشد. برای شروع، به طور کلی می تواند مقدمه خوبی برای استخراج ارزهای دیجیتال باشد. فراتر از آن، اکثر ماینرها این کار را برای ارزش فعلی Dogecoin که استخراج می کنند انجام نمی دهند، زیرا بسیاری از DOGE را به عنوان سرمایه گذاری استخراج می کنند. ایده این است که آنها اکنون سکه ها را جمع آوری می کنند، با این امید که وقتی ق

بالا می رود، به سود برسند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *