منتقد مشهور ارزهای دیجیتال حاضر است بانک خود را در ازای ارزهای دیجیتال بفروشد

پیتر شیف (Peter Schiff)، منتقد معروف ارزهای دیجیتال، در پاسخ به این سوال که آیا بانک به مشکل خورده یورو پاسیفیک خود را به بیت کوین می‌فروشد یا نه، پاسخ مثبت داد. شیف گفت، علیرغم بیزاری او از ارزهای دیجیتال، اگر چنین معامله ای توسط رگولاتوری تایید شود، او با آن موافقت خواهد کرد. این اقتصاددان موضع خود را با این واقعیت استدلال کرد که برای او در درجه اول محافظت از مشتریان بانک مهم است.

شیف همچنین به طعنه به کاربر دیگری گفت که هنگام سر و کار داشتن با ارزهای دیجیتال، نباید نگران تعطیلی بانک او بود، بلکه باید نگران سقوط ارزش بازار بیت کوین باشید.

کریپتو و TradFi با مثال پیتر شیف
به یاد بیاورید که فعالیت بانک یورو پاسیفیک شیف به دلیل رعایت نکردن حداقل سرمایه خالص در قوانین پورتوریکو متوقف شد. این اتفاق به نوبه خود منجر به مسدود شدن حساب های مشتریان این بانک شده است.

شیف گفت که رگولاتورها می‌خواستند این بانک را به دلیل فرار مالیاتی و پولشویی منحل کنند، ولواینکه بانک هیچ مدرکی در مورد هیچکدام از این دو مورد نداشت. با این حال، او اعتراف کرد که نقض الزامات رخ داده است و توضیح داد که این بانک در پورتوریکو جدید بوده و پول کمتری از آنچه که باید در اختیار داشته است. به گفته او، اداره یک بانک کوچک هزینه زیادی دارد و بانک هیچ درآمدی از راه‌اندازی آن نداشته است.

در آن زمان بود که علاقه مندان به ارزهای دیجیتال، در توییتر با یادآوری اظهارات این اقتصاددان مبنی بر اینکه رمزارزها کلاهبرداری هستند و امور مالی سنتی همیشه برتری دارند، شروع به توصیه به او در مورد اهمیت بیت کوین کردند و از او خواستند در رویکرد و دیدگاه های خود تجدید نظر کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *