معروف‌ترین کیف پول‌های دیجیتال

معمولاً برای هر کدام از ارزهای دیجیتال، یک یا چند کیف پول وجود دارد که بنا به سلیقه یا هدف خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب نمائید. برخی از کیف پول‌ها نیز امکان ذخیره‌سازی چند رمزارز را در اختیارتان قرار می‌دهند. مهم‌ترین مورد در انتخاب کیف پول‌ها، داشتن رابط کاربری ساده و آسان است. کیف پول‌هایی که سیستم و ساختار پیچیده‌ای دارند ممکن است باعث گمراهی کاربر در استفاده از آن‌ها گردند. از آنجائی هم که یک اشتباه کوچک می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به دارایی‌تان برساند، دقت نظر در این خصوص اهمیت زیادی می‌یابد.

مشهور‌ترین کیف‌پول‌های الکترونیکی که از امنیت بالا و رابط کاربری ساده برخوردار هستند، به شرح و قرار زیر می‌باشند.

کیف پول Coinomi

کیف پول کوینومی یکی از بهترین کیف پول‌های الکترونیکی است که بیشترین تعداد کاربران را نصیب خود کرده است. کیف پول کوینومی بیش از ۱۲۰ ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند و از امکان ذخیره‌سازی هزاران توکن نیز برخوردار است. بازخوردی که از کاربران کیف پول کوینومی گرفته شده است، حاکی از این است که میزان رضایت‌شان در سطح بالایی قرار دارد. این کیف پول روی سیستم عامل‌های مختلف از جمله ویندوز، مک، لینوکس، IOS و اندروید در دسترس است.

کیف پول Atomic

کیف پول اتمیک نیز یکی دیگر از کیف پول‌های بسیار معتبر است. این کیف پول نیز همانند کیف پول کوینومی، امکان ذخیره‌سازی چندین رمزارز را دارد. کیف پول اتمیک، کاربران زیادی را به خود جذب کرده است و امکان ذخیره‌سازی بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال مختلف و هزاران توکن را دارد. از ویژگی‌های خوب و متمایزکننده کیف پول اتمیک، ارائه کردن مستقیم کلید خصوصی به کاربر می‌باشد. رابط کاربری این کیف پول نیز بسیار ساده و طی چند مرحله کوتاه صورت می‌پذیرد و در سیستم عامل‌های مختلف نیز قابل دسترسی می‌باشد.

کیف پول Trust

کیف پول تراست یکی از کیف پو‌ل‌های بسیار محبوب در بین طرفداران ارزهای دیجیتال است. این کیف پول پس از خریداری توسط صرافی بایننس از شهرت و اعتبار زیادی برخوردار شد. تراست والت قابلیت پشتیبانی از ۳۵ ارز دیجیتال را به خود اختصاص داده است. هرچند کیف پول تراست به عنوان یک کیف پول جدید شناخته می‌شود، اما با سرعتی زیاد در حال توسعه و فراگیر شدن می‌باشد و تیم پشتیبانی آن، به قدرت آن را اداره می‌کنند. امنیت بالا، رابط کاربری ساده و دریافت امتیاز زیاد از کاربران، از ویژگی‌های کیف پول تراست می‌باشد. کیف پول تراست قابلیت راه‌اندازی و نصب روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS را دارد.

 کیف پول MetaMask

کیف پول های نرم افزاری  زیادی برای اتریوم وجود دارد اما متامسک کیف پولی با هدف متفاوت از اکثر آنهاست.

با متامسک می‌توانید به پلتفرم‌های غیرمتمرکز متصل شوید و تراکنش را روی این دسته از سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها انجام دهید. و بیشتر شبکه ها رو پشتیبانی میکند.

کیف پول Ledger

کیف پول لجر از محصولات یک شرکت فرانسوی به همین نام است که یکی از امن‌ترین کیف پول‌های ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. شرکت لجر تا کنون مدل‌های مختلفی از کیف پول‌ها را ساخته است که مدل لجر نانو اس (Ledger Nano S) معروف‌ترین آنان می‌باشد و توانسته است به خوبی از آزمون‌های امنیتی خود بیرون بیاید و این موضوع را به تجربه نیز ثابت کرده است. مدل‌های جدیدتر این کیف پول‌ها با امکانات پیشرفته‌تری همچون صفحه نمایش همراه شده‌اند که باعث افزایش کارآیی و ایجاد رابط کاربری بهتر نیز شده‌اند. این کیف پول‌های سخت‌افزاری، کلیدهای خصوصی را بصورت کاملاً آفلاین نگهداری می‌کنند و هک شدن آن‌ها عملاً موضوعی غیر ممکن به شمار می‌آید. این کیف پول‌ها تقریباً قابلیت پشتیبانی از تمام ارزهای دیجیتال را فراهم کرده‌اند و همچنین از هزاران توکن که در بستر بلاکچین‌های آزاد ایجاد شده‌اند نیز پشتیبانی می‌نماید. به همین دلیل استفاده از کیف پول‌های سخت افزاری لجر می‌تواند تمام نیازهای کاربران اعم از امنیت و انعطاف‌پذیری را فراهم نماید. قابلیت منحصربفرد دیگر این کیف پول‌ها، به روز رسانی نرم‌افزاری آنان است که باعث می‌شود دائماً‌ قابلیت پشتیبانی از ارزهای دیجیتال دیگر را نیز در خود ایجاد نمایند.

کیف پول Trezor

ترزور از اولین شرکت‌های سازنده کیف پول‌های سخت‌افزاری برای بیت کوین است. این شرکت نیز همانند شرکت فرانسوی لجر، کیف پول‌هایی با امنیت بسیار بالا طراحی می‌کند که باعث شهرت بسیار زیاد برای آن شده است. معروف‌ترین کیف پول ساخته شده توسط شرکت ترزور، کیف پول Trezor One و کیف پول Trezor Model T هستند که شهرت و محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده‌اند. این دو محصول به لحاظ امنیتی تفاوت زیادی با هم ندارند و تنها فرق‌شان در امکانات بیشتری است که در مدل تی نهفته شده است. کیف پول‌های سخت افزاری شرکت ترزور نیز همانند کیف پول‌های لجر، کلیدهای خصوصی را بصورت آفلاین ذخیره می‌کنند و امنیت زیادی را برای دارایی‌های دیجیتال فراهم می‌نمایند. کیف پول‌های ترزور از بسیاری از ارزهای دیجیتال و توکن‌ها پشتیبانی می‌کنند. تنها نکته این است که مدل وان، از ارز دیجیتال ریپل پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین تهیه و استفاده کردن از مدل تی، امکانات بیشتری را در اختیارتان خواهد گذاشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *