مردی در بریتانیا 24,000 دلار به یک پلتفرم جعلی رمزارزی واریز کرده بود اخیرا به او گفتند که ارزش سرمایه گذاری او ، 23.16 دلار شده است.

بنا بر اعلام پلیس لندن، قربانی این کلاهبرداری در ابتدا به ارزش 240 دلار بیت کوین خریداری کرد. پس از آن ، به او اعلام شد که ارزش سرمایه گذاری وی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

هنگامی که از وی خواسته شد سرمایه خود را افزایش دهد، وی 24000 دلار دیگر را برای کلاهبرداران ارسال کرد. کلاهبردان همان طور که انتظار میرفت به او گفتند که ارزش سرمایه گذاری او به 50000 دلار افزایش یافته است.

زمانی که قربانی خواهان برداشت کامل و بسته شدن حسابش شد، به او اطلاع دادند که موجودی حسابش به 23.16 دلار کاهش یافته است. بدین ترتیب ، 99.5 درصد از سرمایه این فرد از بین رفت.

این پلتفرم جعلی اعلام کرد که قربانی می تواند در راستای بازپرداخت وجوه از دست رفته خود شکایت کند اما به او گفتند که باید وجوه دیگری را برای تأمین بودجه اقدام قانونی واریز کند. هنگامی که وی در این راستا اقدام کرد ، حساب بانکی او مسدود شد.

هنگامی که وی برای بازگشایی حساب بانکی خود به شعبه بانک رفت، کارکنان متوجه شدند که چه اتفاقی افتاده است و با پلیس تماس گرفته شد.

بر اساس اعلام منابع آگاه:

“این قربانی همچنان معتقد است که این پلتفرم رمزارزی ، واقعی است زیرا در ابتدا سرمایه گذاری او دو برابر شد. نه بانک و نه پلیس نتوانستند او را متقاعد کنند که این یک کلاهبرداری بوده است!”

“احتیاط کنید”

پلیس لندن در این منطقه مربوطه درحال حاضر از مردم می‌خواهد که هوشیار باشند زیرا این دومین مورد کلاهبرداری بیت‌کوین است که در دو هفته گذشته اتفاق افتاده است.

“کلاهبرداران با تعداد زیادی تراکنش های ناچیز به کار خود شروع می کنند ، سپس کم کم از قربانی ها می خواهند که سرمایه خود را افزایش دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *