مدیر بازارهای پولی و سرمایه صندوق بین المللی پول هشدار داد ممکن است ارزهای دیجیتال بیشتری شکست بخورند

توبیاس آدریان(Tobias Adrian)، مدیر بازارهای پولی و سرمایه صندوق بین المللی پول (IMF)، در مصاحبه اخیر با یاهو فایننس هشدار داده است که صنعت کریپتوکارنسی به طور بالقوه می تواند بدتر شود. آدریان معتقد است که پروژه‌های ارزهای دیجیتال بیشتر ممکن است در آینده شکست بخورند. شایان ذکر است که بحران فعلی ارزهای دیجیتال عمدتاً به دلیل سقوط استیبل کوین الگوریتمی TerraUSD (UST) بود که کل اکوسیستم را از بین برد. استیبل‌کوین‌های آسیب‌پذیر با پشتوانه فیات احتمالاً در آینده نزدیک شاهد اجراهای بانکی خواهند بود. او به طور خاص به تتر، صادرکننده پیشرو استیبل کوین، به عنوان نمونه ای از این پروژه ها اشاره کرد. با این حال، آدریان اذعان کرد که استیبل کوین‌های خاصی وجود دارند که کمتر در برابر چنین بحران‌هایی آسیب‌پذیر هستند.

پیشبینی فروش گسترده تر

مدیر صندوق بین‌المللی پول انتظار دارد که اگر اقتصاد ایالات متحده وارد رکود شود، دارایی‌های دیجیتال شاهد فروش شدیدتری خواهند بود. انتظار می رود بانک مرکزی در اواخر امروز یک افزایش گسترده دیگر نرخ بهره را به منظور مهار تورم اعلام کند

الیزبت وارن، سناتور ماساچوست اخیراً از سیاست پولی تهاجمی فدرال رزرو ایالات متحده که می تواند باعث رکود “ویرانگر” شود، انتقاد کرد. با این حال، فدرال رزرو در حال تلاش برای “کاهش تدریجی تورم” است.

تمرکز بر وظایف نظارتی “امکان پذیر”

در صحبت از مقررات، آدریان معتقد است که تمرکز بر روی تطبیق ارائه دهندگان کیف پول و صرافی‌های ارزهای دیجیتال با قانون است، زیرا آنها به عنوان نقاط ورودی برای هزاران ارز دیجیتال عمل می‌کنند. در همان زمان، او اعتراف کرد که با توجه به اینکه ده‌ها هزار توکن وجود دارد، تنظیم هر توکن یک کار دشوار است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *